ΚΕΝΤΡΟ εξυπηρέτησης Φορολογουμένων μόνο κατά το όνομα διαθέτει η Κυπαρισσία παρά τις φιλότιμες προσπάθειες των 2 υπαλλήλων που δεν έχουν υπολογιστές on line αλλά ούτε καν τηλέφωνο!
Την εικόνα αυτή εγκατάλειψης των πολιτών αποτύπωσε η εφημερίδα μας στο χώρο που στεγάζεται δίπλα από το Κ.Ε.Π. Ο υπάλληλος κ. Γιώργος που εξυπηρετεί το κοινό ότι δεν υπάρχει μηχανογράφηση ή τουλάχιστον φαξ για την διαδικασία αποστολής εγγράφων ενώ παρά την ύπαρξη υπολογιστών από το υπουργείο Οικονομικών το οποίο όμως δεν διαθέτει σύνδεση με το σύστημα Taxis net. Η διαδικασία εξυπηρέτησης με ότι αυτό συνεπάγεται γίνεται χειροκίνητα ενώ από ότι διαπιστώσαμε δεν υπάρχει έστω ένα φωτοτυπικό μηχάνημα αλλά ούτε και τηλεφωνική σύνδεση με τον υπόλοιπο κόσμο.
Η απαράδεκτη αυτή κατάσταση παραμένει εδώ και 2 μήνες λειτουργίας του έχει ως αποτέλεσμα όπως μας βεβαιώθηκε ότι αναγκάζονται να κάνουν εργασίες εκτός γραφείου ή αποστολή φαξ από το Κ.Ε.Π. Οι πολίτες πάντως έρχονται για ερωτήσεις ή έγγραφες διαδικασίες στο κέντρο καθώς αρχειακό υλικό με μορφή αίτησης στέλνονται στην Καλαμάτα αλλά δεν είναι εφικτή η διεκπεραίωση των αιτημάτων που διεξάγονται σε μια Δ.Ο.Υ. Στο υπάρχον Φ.Ε.Κ. ωστόσο δεν προβλέπεται η άμεση σύνδεση με το σύστημα του υπουργείου Οικονομικών ενώ οι δύο υπάλληλοι καταβάλλουν ανθρώπινο ενδιαφέρον. Αλήθεια ο Δήμος θα επιμείνει στο θέμα της μηχανογράφησης για το Κ.Ε.Φ;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου