Pages

Τρίτη 7 Ιουλίου 2009

Οργισμένη η Τριφυλία απο την απαξίωση του Σιδηροδρόμου

Χρειάστηκε να δημοσιοποιηθούν επίσημα οι προθέσεις του ΟΣΕ για δραματικές περιοκοπές δρομολογίων και να τεθεί η Μεσσηνία προ τετελεσμένου -γι’ άλλη μια φορά-, προκειμένου να αρχίσουν να κινούνται οι φορείς της -ως συνήθως- εκ των υστέρων, αν και τα «καμπανάκια» για την απαξίωση του σιδηροδρόμου χτυπούσαν από καιρό. Ετσι, εσπευσμένα χθες ο νομάρχης Δημήτρης Δράκος απέστειλε χθες επιστολή -άλλη μία- στον υπουργό Μεταφορών και Επικοινωνιών Ευριπίδη Στυλιανίδη.
Παράλληλα συγκάλσε, σήμερα στις 11 το πρωί, σύσκεψη στο Διοικητήριο με τους επικεφαλής των υπόλοιπων παρατάξεων του Νομαρχιακού Συμβουλίου, υιοθετώντας τη σχετική αυτονόητη πρόταση του νομαρχιακού συμβούλου της μείζονος μειοψηφίας Θανάση Πετράκου. Μιλώντας χθες στην «Ε», ο Δ. Δράκος είπε ότι θα διεκδικηθεί η διατήρηση των προς περικοπή δρομολογίων αλλά και η περαιτέρω εξέλιξη του τρένου στην Πελοπόννησο.
Από την πλευρά του, ο δήμαρχος Καλαμάτας Παναγιώτης Νίκας δήλωσε ότι πρέπει να διατηρηθούν όλα τα δρομολόγια, χαρακτήρισε όμως «τραγικό σφάλμα» τη διατήρηση της μετρικής γραμμής.
Εξ ίσου σφοδρά αντιδρά και ο δήμαρχος Κυπαρισσίας Γιώργο Σαμπαζιώτης που κι αυτός υποστηρίζει ότι με μετρική γραμμή δεν πρόκειται να υπάρξει αναβάθμιση.
Την κατηγορηματική διαφωνία του με τις περικοπές δρομολογίων στη γραμμή Κυπαρισσία-Πάτρα-Κιάτο εξέφρασε στην«Ε» ο δήμαρχος Κυπαρισσίας Γιώργος Σαμπαζιώτης, που γνωστοποιεί ότι υπάρχει διαδημοτική πρόταση για την καθιέρωση τουριστικής σιδηροδρομικής διαδρομής μεταξύ Κυπαρισσίας και Αρχαίας Ολυμπίας. Ο δήμαρχος Κυπαρισσίας σημειώνει ότι αυτό που χρειάζεται είναι ο εκσυγχρονισμός του δικτύου, υπογραμμίζοντας παράλληλα ότι υπάρχει πρόταση για συνεργασία με όλους τους δήμους για την ανάπτυξη μιας τουριστικής γραμμής από την Αρχαία Ολυμπία στην Κυπαρισσία. Μια γραμμή που θα έχει περιηγητικό χαρακτήρα με ενημερώσεις για τα μνημεία και τα αξιοθέατα της κάθε περιοχής.
Χαρακτηριστικά ο κ. Σαμπαζιώτης σημείωσε:
«
Είμαστε αντίθετοι σε κάθε μείωση των δρομολογίων και θα πρέπει να εκσυγχρονιστεί ο ΟΣΕ, να γίνει ανταγωνιστικός προς τους πελάτες και σαφώς τα δρομολόγιά του θα έπρεπε να ήταν περισσότερα, καθώς ολόκληρη αυτή η περιοχή παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Τις κινήσεις εκσυγχρονισμού του δικτύου τις ζητάμε χρόνια αλλά δυστυχώς έχουν καθυστερήσει. Από την εποχή του Χαριλάου Τρικούπη μόλις τον τελευταίο χρόνο έχουν ξεκινήσει κάποιες επισκευές, οι οποίες στην ουσία δεν αναβαθμίζουν το δίκτυο."
Πηγή: εφημερίδα 'Ελευθερία'

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου