9/7/2010
Επιπλέον 14 χλμ. αυτοκινητοδρόμου θα παραδοθούν μέσα στο επόμενο διάστημα στον άξονα «Μoρέας» (Κόρινθος-Τρίπολη-Καλαμάτα) και ο άξονας θα φτάνει πλέον μέχρι και τη Μεγαλόπολη. Μέχρι του χρόνου το καλοκαίρι θα έχει ολοκληρωθεί ο δρόμος μέχρι την Καλαμάτα, ενώ μέσα στο 2012 αναμένεται να φτάσει στη Σπάρτη. Στην ίδια χρονική περίοδο αναμένεται να ολοκληρωθούν και τμήματα του άξονα Κόρινθος-Πάτρα που θα αντικαταστήσει τη σημερινή εθνική που έχει χαρακτηριστεί ως «εθνική καρμανιόλα»!
Οι μεταφορές στην Πελοπόννησο αλλάζουν δημιουργώντας νέες σύγχρονες συνθήκες. Οι αποστάσεις «μικραίνουν» και οι μετακινήσεις θα γίνονται με περισσότερη ασφάλεια.
Απαλλοτριώσεις
Συγκεκριμένα, στον άξονα Κόρινθος-Τρίπολη-Καλαμάτα, τα όποια προβλήματα είχαν προκύψει σχετικά με τις απαλλοτριώσεις και τα αρχαιολογικά ευρήματα φαίνεται ότι ξεπερνιούνται σταδιακά και μέσα στις επόμενες εβδομάδες οι κατασκευαστές θα παραδώσουν στη κυκλοφορία άλλα 14 χλμ. στο τμήμα Καλογερικό-Παραδείσια (χονδρικά το τμήμα Τρίπολη-Μεγαλόπολη, συνολικού μήκους 30 χλμ.) που θα προστεθούν στα άλλα 16 χλμ. του ίδιου τμήματος που παραδόθηκαν πριν από λίγες εβδομάδες.
Με τον τρόπο αυτό, οι οδηγοί θα μπορούν να κινούνται σε συνθήκες αυτοκινητοδρόμου από την Αθήνα έως και τη Μεγαλόπολη, με απόλυτη ασφάλεια, αφού αποφεύγονται πλέον οι πολύ δύσκολες στροφές της Μεγαλόπολης του παλιού οδικού δικτύου.Ο νέος αυτοκινητόδρομος θα φτάσει στην Καλαμάτα στο τέλος του ερχόμενου καλοκαιριού. Με τον τρόπο αυτό η μεσσηνιακή πρωτεύουσα θα απέχει πλέον λίγο περισσότερο από 2 ώρες από την Αθήνα. Το 2012 θα παραδοθεί και ο κλάδος του αυτοκινητοδρόμου που θα συνδέει το Λεύκτρο με τη Σπάρτη.
Ο άξονας Μορέας αποτελεί τομή για τις μεταφορές και την ανάπτυξη της Κεντρικής και νότιας Πελοποννήσου για την οποία αλλάζει τα δεδομένα σε οικονομικό και κοινωνικό επίπεδο. Κρίσιμη, πάντως, θεωρείται η περαιτέρω ενίσχυση της οδικής υποδομής μιας περιοχής που αποκτά πλέον σημαντικές αναπτυξιακές προοπτικές. Όπως, για παράδειγμα, στον τουρισμό με τη μεγάλη επένδυση στο Costa Navarino που αποτελεί την νεότερη και πιο μεγάλη τουριστική επένδυση της Μεσογείου τα τελευταία χρόνια, ωστόσο στερείται οδικής σύνδεσης, η οποία γίνεται αυτή τη στιγμή μέσω του πολύ δύσκολου και παλιού επαρχιακού δικτύου που ενώνει την Καλαμάτα και το αεροδρόμιό της με την Πύλο και τη Γιάλοβα..
Απο την 'Ημερησία'
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου