Οι διαρκείς «προκλήσεις» μειγμάτων και τα «βαφτίσια» του προϊόντος μας και της ταυτότητάς του, φαίνεται πως δεν μας… ταρακουνούν όταν όμως ταρακουνούν για τα καλά, την «καταναλωτική εμπιστοσύνη – συνείδηση» του ελαιολάδου, χωρίς να το παίρνουμε… χαμπάρι ή αδιαφορώντας. Κι ερχόμαστε στην ουσία. Η εταιρεία “Castella”παρουσιάζεται ως μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες εισαγωγής η οποία δραστηριοποιείται στις ΗΠΑ με έδρα τη Νέα Υόρκη και η διείσδυσή της στην αγορά είναι κάτι παραπάνω από αξιοσημείωτη. Στα προϊόντα συναντά κανείς ένα πλούσιο κατάλογο σε διάφορες κατηγορίες και ανάμεσά τους περίοπτη θέση έχουν αυτά της Ελλάδας και ειδικά της Καλαμάτας, ελιές και ελαιόλαδο.
Το καμπανάκι όμως χτύπησε πρόσφατα από τον οργανισμό Ελαιολάδου Βορείου Αμερικής ο οποίος τράβηξε το αυτί της εταιρείας, που επιχείρησε όπως όλα δείχνουν να γίνει ανταγωνιστική «βαφτίζοντας» το πυρηνέλαιο, ως έξτρα παρθένο ελαιόλαδο και μάλιστα σε δύο προϊόντα που φέρνουν την κωδική ονομασία «Λύρα» και «Πήγασος», με το «Πήγασος» να γράφει (με ελληνικά μάλιστα) «Καλαμάτα». Αναλυτικά στην επιστολή του οργανισμού σημειώνεται μεταξύ άλλων:«Τα αποτελέσματα έδειξαν πως οι εισαγωγές «Castella» προωθούν το προϊόν ως έξτρα παρθένο ελαιόλαδο όταν το προϊόν ήταν αρχικά πυρηνέλαιο . Αυτό το προϊόν πωλείται με την επωνυμία «Λύρα» και «Πήγασος» . Το έξτρα παρθένο ελαιόλαδο πωλείται περίπου δύο φορές πιο ακριβό από την τιμή του πυρηνέλαιου . Οι εισαγωγές «Castella» , γνωρίζουν τη διαφορά και γνωρίζουν πως αυτή η δραστηριότητα είναι παραβίαση των νέων στάνταρ της IOOC της ταυτότητας που έχουν προσαρμόσει στη Νέα Υόρκη.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου