22/7/2010
Στο διαδίκτυο "αλιεύουν" τις διακοπές τους οι νέοι, αφού μ' ένα απλό κλικ μπορούν να επιλέξουν μεταξύ χιλιάδων προορισμών, για όλα τα γούστα και τα ... βαλάντια. Όπως προκύπτει από έρευνα της Μη Κυβερνητικής Οργάνωσης "ΝΕΟΙ", το 90,5% των νέων, ηλικίας 19-36 ετών, κλείνουν φέτος τις διακοπές τους μέσω διαδικτύου, καθώς οι τιμές, όπως δηλώνουν, είναι χαμηλότερες και οι επιλογές περισσότερες. Από την έρευνα, που διεξήχθη σε τυχαίο δείγμα 296 νέων, με μορφή έντυπου και ηλεκτρονικού ερωτηματολογίου, για το 2010, προκύπτει ότι, το 71% "αγοράζει" τις διακοπές του από διαδικτυακά ταξιδιωτικά πρακτορεία- ελληνικά και ξένα- ενώ ένα ποσοστό 21% "σερφάρει" στο ίντερνετ προς αναζήτηση προορισμών και διερεύνηση τιμών, αλλά χρησιμοποιεί το τηλέφωνο για την τελική κράτηση.
Οι νέοι εμφανίζονται πολύ συνειδητοποιημένοι αναφορικά με την οργάνωση των διακοπών τους, καθώς προτού καταλήξουν στον τελικό προορισμό τους, κάνουν έρευνα στο διαδίκτυο κατά 62%, χρησιμοποιώντας τις μηχανές αναζήτησης σε ποσοστό 84%, αποδεικνύοντας έτσι ότι, το διαδίκτυο είναι το σημαντικότερο κανάλι έρευνας και αγοράς για τις καλοκαιρινές διακοπές των νέων.
Οι παραθαλάσσιες διακοπές έρχονται και φέτος στην πρώτη θέση προτίμησης των νέων, σε ποσοστό 76% και ακολουθούν τα ταξίδια του εξωτερικού, fly & drive και ταξίδια που εμπεριέχουν στο πρόγραμμά τους διάφορες δραστηριότητες. Η κρίση "χτύπησε" και τις διακοπές των νέων, αφού το 44% αναγκάστηκε να μειώσει σε πέντε από επτά- κατ' ελάχιστον, τα προηγούμενα χρόνια- τις ημέρες "αποδράσεων" της νεολαίας σε λιγότερο ή περισσότερο μακρινούς προορισμούς. Οι νεαροί καταναλωτές δείχνουν να επηρεάζονται πολύ από τις συζητήσεις εντός της παρέας αναφορικά με πιθανούς προορισμούς. Κι ενώ οι συζητήσεις αυτές, στο παρελθόν, γινόταν σε κάποιο καφέ, σήμερα γίνονται μέσα από blogs (ιστολόγια) και ιστοχώρους κοινωνικής δικτύωσης...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου