Αμεση συνάντηση με τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών Δημήτρη Ρέππα και τη διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ζητούν φορείς της Μεσσηνίας, σε μια ύστατη προσπάθεια να διασωθεί το τρένο στο νομό και την Πελοπόννησο. Αυτό τονίζεται στο ψήφισμα της προχθεσινής σύσκεψης φορέων και εργαζομένων στη Νομαρχία, το οποίο υπογράφουν ο αντιπεριφερειάρχης Χρήστος Μαλαπάνης, ο νομάρχης Δημήτρης Δράκος και ο επικεφαλής της "Αγωνιστικής Συνεργασίας" Θανάσης Πετράκος.
Στο ψήφισμα που εστάλη στον υπουργό και στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ, σημειώνεται πως οι συμμετέχοντες στη σύσκεψη κατέληξαν στις παρακάτω αποφάσεις:
«1. Είμαστε αντίθετοι με τις αποφάσεις του ΟΣΕ, της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και του υπουργείου Μεταφορών Υποδομών και Δικτύων για κατάργηση των δρομολογίων Πάτρα - Πύργος - Καλαμάτα, Τρίπολη - Κόρινθος, Καλαμάτα - ΤΕΙ, Καλαμάτα - Μεσσήνη. Θεωρούμε ότι μια τέτοια απόφαση, εκτός των άλλων, απαξιώνει και το σύνολο των υποδομών του ΟΣΕ στην Πελοπόννησο, για τις οποίες πρόσφατα δαπανήθηκαν 70 εκ. ευρώ για την ανακαίνιση τους.
2. Ζητάμε: α) Να "παγώσει" η απόφαση για την κατάργηση των δρομολογίων που έχει αποφασιστεί να ισχύσει από 1/1/2011, κατ' αρχήν και για ένα μήνα. Στο διάστημα αυτό να συνεχιστούν κανονικά τα δρομολόγια του σιδηροδρόμου στην Πελοπόννησο και να ξεκινήσει διάλογος του υπουργείου και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ με τους φορείς της Πελοποννήσου, με στόχο την εξεύρεση αποδεκτής λύσης που θα προβλέπει τόσο τον εκσυγχρονισμό των προαστιακών γραμμών και παράλληλα την οικονομική συμμετοχή των φορέων. β) Να παραταθεί η καταληκτική ημερομηνία αιτήσεων μετάταξης των εργαζομένων στον ΟΣΕ που λήγει την Τρίτη 28/12/2010 και να δοθεί τουλάχιστον ισόχρονη παράταση. γ) Να ολοκληρωθεί άμεσα η επισκευή - ανακατασκευή της γραμμής μέχρι το σταθμό της Καλαμάτας.
3. Διεκδικούμε: α) Να μην περικοπούν τα προαστιακά δρομολόγια του σιδηροδρόμου στη Μεσσηνία. β) Να προγραμματιστούν δρομολόγια μετά την ολοκλήρωση της ανακαίνισης της γραμμής Καλαμάτα - Τρίπολη - Αργος - Κόρινθος στα πλαίσια της παροχής της καθολικής υπηρεσίας. Τονίζουμε για μία ακόμη φορά ότι η γραμμή ανακαινίστηκε με χρηματοδότηση της Ε.Ε. και αποτελεί συμβατική υποχρέωση της χώρας να υπάρχουν δρομολόγια στη συγκεκριμένη γραμμή. γ) Να μην περικοπούν τα δρομολόγια Καλαμάτα - Πύργος - Πάτρα, αλλά να παραμείνουν στα πλαίσια της παροχής της καθολικής υπηρεσίας. δ) Να χρηματοδοτηθούν μελέτες για κανονικοποίηση της γραμμής στο τμήμα Πάτρα - Πύργος - Καλαμάτα. 'Ελευθερία'
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου