Pages

Δευτέρα 18 Απριλίου 2011

Λουκέτα σε εργοτάξια και έργα ελέω Δ.Ν.Τ...

Με μια ευρηματική αφίσα εύχονται καλή ανάσταση εργαζόμενοι στον αυτοκινητόδρομο της Ολυμπίας Οδού, με την οποία εκφράζουν την αγωνία τους για το μέλον του έργου και των ίδιων. Παρά τις όποιες κατά καιρούς ανακοινώσεις για λύση και εξεύρεση φόρμουλας για να προχωρήσει ο αυτοκινητόδρομος Κόρινθος- Πάτρα - Πύργος - Τσακώνα, καθώς και οι άλλοι αυτοκινητόδρομοι, μέχρι στιγμής, όπως αναφέρει το σωματείο εργαζομένων "Η Γαλαρία", αυτό που συμβαίνει είναι μαζικές απολύσεις και ανακοινώσεις για υποχρεωτική άδεια εργαζομενων μέχρι τέλη Μαΐου. Η Vinci, όπως επισημαίνει το σωματείο, ανακοίνωσε στους εργαζομένους που έχουν απομείνει ότι, αν δεν αλλάξει κάτι, στις 27 Απριλίου θα βγουν σε υποχρεωτική άδεια "και το θέμα είναι τι θα γίνει μετά, αν θα συνεχίσουμε να εργαζόμαστε ή θα απολυθούμε όλοι", αναφέρει στο www.thebest.gr, o Πρόεδρος του Σωματείου Εργαζομένων Η Γαλαρία Θεόδωρος Τσελεπής.

Μάλιστα προ ημερών έγιναν κι άλλες απολύσεις εργαζομένων στον αυτοκινητόδρομο.Για τις εξελίξεις η Γαλαρία σε ανακοίνωσή της αναφέρει: "Tην Πέμπτη 14 Απριλίου ανακοινώθηκαν από την μεριά της κυβέρνησης οι προτάσεις της για την πορεία των μεγάλων έργων. Έγινε γνωστή η πρόθεση της για μείωση των διοδίων, για συμβολή της στα έργα με ποσό ύψους 500 εκατ. Ευρώ που θα εγγυάται ισόποσες πιστώσεις από τις τράπεζες και για την δημιουργία εταιρίας ειδικού σκοπού, η οποία θα έχει το σύνολο των δικαιωμάτων του δημοσίου από τα μελλοντικά έσοδα από τα διόδια και η οποία θα επιδοτήσει την μείωση των διοδίων. Την Παρασκευή 15 Απριλίου οι εταιρείες της κοινοπραξίας «Ολυμπία Οδός» προχώρησαν σε μαζικές απολύσεις, υποχρεωτικές άδειες άνευ αποδοχών και αναστολή των εργασιών.Συγκεκριμένα: Στην εταιρεία VINCI η 27η Απρίλη είναι η ημερομηνία ορόσημο. Αν συνεχισθεί η χρηματοδότηση θα συνεχισθούν κανονικά οι εργασίες ειδάλλως θα προχωρήσουν σε πάγωμα των εργασιών και πιθανή υποχρεωτική άδεια των εργαζομένων. Στην εταιρεία J&P-ΑΒΑΞ Α.Ε. προχωρούν την Μ.Τετάρτη σε υποχρεωτική άδεια των εργαζομένων μέχρι τις 31 Μάη. Στην εταιρεία ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ Α.Ε. προχώρησαν σε μαζικές απολύσεις που πλησιάζουν τις 100 Εμείς απλά ευχόμαστε Καλή Ανάσταση σε όλους και εκφράζουμε μερικές μόνο απορίες. Έχουν δικαίωμα οι εργολάβοι να σταματούν τα έργα? Για όσο χρονικό διάστημα θα παγώσουν τα έργα γιατί θα συνεχίσουν να εισπράττονται διόδια? Σε τι ποσοστό ολοκλήρωσης του έργου έχουμε φτάσει? Η Ολυμπία Οδός με βάση όρους της σύμβασης είναι υπεύθυνη να διασφαλίζει ότι θα υπάρχει ανά πάσα στιγμή χρηματοδότηση διαθέσιμη για την πλήρη και προσήκουσα εκτέλεση του έργου? Γιατί η κοινοπραξία επικαλείται την πτώση της κυκλοφορίας, εφόσον από τη σύμβαση έχει αναλάβει τον κίνδυνο; Γιατί οι τράπεζες διακόπτουν τη χρηματοδότηση των έργων, όταν από τα stress tests τους έχουν προβλέψει πολύ δυσμενέστερα σενάρια από τα σημερινά (στη συγκεκριμένη περίπτωση 27% πτώση της κυκλοφορίας); Το έργο θα κατασκευαστεί πέρα από την Πάτρα? Η Κυβέρνηση θα χαρίσει άλλα δις στους τραπεζίτες για να μας απολύσουν όλους?

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου