Pages

Τετάρτη 25 Μαΐου 2011

Συνεταιριστικά «σημεία και τέρατα»…στην ΕΑΣ

Θα είχε μεγάλο ενδιαφέρον στο πλαίσιο ουσιαστικού οικονομικού ελέγχου στην Ένωση Αγροτικών Συνεταιρισμών Μεσσηνίας, να ερευνηθούν όλοι οι Συνεταιρισμοί (οι περισσότεροι σφραγίδες) και τα ελαιοτριβεία που έχουν πολλές συναλλαγές με την ΕΑΣ. «Σημεία και τέρατα» με πληροφορούν ότι έχουν συμβεί με φορείς και ιδιώτες κατά Άνω Μεσσηνία μεριά! Γι’ αυτά γνωρίζει τίποτε ο πρόεδρος της ΕΑΣ Βασ. Κοζομπόλης ή…
φταίει πάλι κάποιος υπάλληλος; Αν μάλιστα επαληθευτεί ότι «παίζει» και… πείραγμα παραστατικών και εικονικότητες συναλλαγών με στόχο υπεξαιρέσεις και απάτες (όχι μόνο κατά της ΕΑΣ) τότε το… πάρτι μόλις τώρα αρχίζει! Και θα κλάψουνε μάνες…
Με στόχο τζίρο 30 εκατ. ευρώ…
Κατά τη Γ.Σ. της ΕΑΣ Μεσσηνίας προ διετίας, όπου καταψηφίστηκε ο ισολογισμός και οδήγησε στην ανατροπή της διοίκησης Κοζομπόλη, η οποία στη συνέχεια ορίστηκε ως προσωρινή από το Πρωτοδικείο, ο πρόεδρος Βασ. Κοζομπόλης, θέλοντας να πείσει τους δεξιάς πολιτικής προσέλευσης αντιπροσώπους για τη φιλοσοφία της πιστωτικής του πολιτικής, αλλά και για την προσήλωσή του στα κομματικά συνεταιριστικά προτάγματα, αποκάλυψε ένα διάλογο που είχε με τον… ξυλοκόπο – συνεταιριστή πρ. υπουργό Γεωργίας Αλ. Κοντό για τα οικονομικά της ΕΑΣ.
Τον ρώτησε λοιπόν ο υπουργός πόσο τζίρο κάνει το χρόνο η ΕΑΣ Μεσσηνίας και ο κ. Κοζομπόλης του απάντησε περίπου 9 εκατ. ευρώ. Ο υπουργός του είπε ότι αν δεν φθάσει στα 30 εκατ. ευρώ το χρόνο ο τζίρος της Οργάνωσης, περίπου δεν… δικαιούται δια να ομιλεί!Έτσι λοιπόν ο Βασ. Κοζομπόλης έδωσε το σύνθημα πουλάμε οτιδήποτε και οπουδήποτε αρκεί να ανεβάσουμε το τζίρο!Δεν κάνουν το κόπο να τα διαβάσουν αυτά από τα πρακτικά της Γ.Σ. αυτοί που θα κληθούν στο Δ.Σ. από τον πρόεδρο να… καταλογίσουν ευθύνες;Άραγε αυτά τα γνωρίζει ο κ. Κοζομπόλης ή… πάλι κάποιος υπάλληλος φταίει γι’ αυτά που είπε και την πιστωτική πολιτική που ακολούθησε;
Αποζημιώσεις με το χιλιόμετρο…
Αν αληθεύει ότι ο πρόεδρος της ΕΑΣ Βασ. Κοζομπόλης όταν ανέλαβε καθήκοντα το αυτοκίνητό του είχε γράψει 12.000 χιλιόμετρα και μετά από 4 χρόνια αυτά είχαν φθάσει τα 170.000 περίπου, δύο πράγματα μπορεί να συμβαίνουν. Ή ότι πλήρωνε από την τσέπη του (οποία γενναιοδωρία) ή ότι έχει εισπράξει μόνο για χιλιομετρική αποζημίωση (με τις τρέχουσες τιμές της βενζίνης) πάνω από 60.000 ευρώ, αφού αυτή καθορίζεται στο 1/20 της τιμής του λίτρου της super ανά χιλιόμετρο ή σε 0,4 ευρώ ανά χιλιόμετρο. Αν αφαιρέσεις τις φθορές και το κόστος των καυσίμων έχεις μια οικονομία τουλάχιστον 20.000 ευρώ, εκτιμούν οι ειδικοί!Οπότε το «τρέξιμο» και το «γράψιμο» χιλιομέτρων είναι μια πολύ… αποδοτική δουλειά! Τρέξε πρόεδρε…
Οι αποζημιώσεις των μελών του Δ.Σ…
Και επειδή τώρα ο πρόεδρος της ΕΑΣ πετάει το μπαλάκι στα μέλη του Δ.Σ. να αποφασίσουν για τον καταλογισμό ευθυνών σε υπηρεσιακά στελέχη για την οικονομική διαχείριση, δεν ψάχνουν λεπτομερώς να δουν ποιοι και πόσες παραστάσεις έχουν εισπράξει για εκτός έδρας, ημερήσιες αποζημιώσεις και οτιδήποτε άλλο;
Εκτός αυτού, για να μην παγιδευτούν ορισμένοι, ας αναλογιστούν τις δικές τους ευθύνες γιατί ακολουθούσαν συνήθως τη «γραμμή» και τις κατευθύνσεις που έδινε ο Βασίλης Κοζομπόλης για την πιστωτική πολιτική, με σαφείς ενδείξεις πελατειακής σκοπιμότητας, και τώρα θα κληθούν από τον ίδιο να καταλογίσουν αλλού τις ευθύνες για τις δικές του επιλογές και τις δικές τους αποφάσεις; Και βεβαίως ας μην ξεχνούν τα «ασυμβίβαστα» ορισμένων, αλλά κυρίως ότι: «και οι κρίνοντες κρίνονται».
Πρωτίστως όμως ας σκεφτούν ότι για τις όποιες αποφάσεις θα κριθούν και από τους αγρότες και από τη Δικαιοσύνη, αφού τα οικονομικά της ΕΑΣ καθώς και οι υπεύθυνοι γι’ αυτά έχουν μπει ήδη στο μικροσκόπιό της.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου