Μόνο μια λέξη μπορεί να ταιριάξει στο άκουσμα του σιδηρόδρομου για τη Μεσσηνία, ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΗ. Κι αν η λέξη αυτή διανθιστεί με την εικόνα που δείχνει την πραγματικότητα (όπως παρουσίασε σε ρεπορτάζ της η τηλεόραση best), λουκέτα παντού και μια γραμμή απαξιωμένη τότε οδηγείται σε συμπεράσματα που προκαλούν πολλά ερωτήματα και αγανάκτηση.
Στην περίφημη γραμμή του σιδηροδρομικού δικτύου από την Κόρινθο έως την Καλαμάτα, υπολείπεται περίπου ένα χιλιόμετρο εργασιών... Κάτι πρέπει να γίνει όμως για να παραδοθεί το έργο που είχε αρχικό προϋπολογισμό της τάξης των 25 εκατομμυρίων ευρώ, έφθασε τα 47 εκατ. ευρώ στην συνέχεια και χτύπησε στο τέλος τα περίπου 75 εκατ. ευρώ που ξοδεύτηκαν. Κι όμως δεν γίνεται τίποτα... Κανείς δεν υπάρχει (υφίσταται) ως φορέας του σιδηρόδρομου στη Μεσσηνία, για να παραλάβει το έργο.
Η ανακαινισμένη γραμμή –ούτε από χρυσό να ήταν οι ράγες - δεν πρόκειται ποτέ να παραδοθεί γιατί εάν γινόταν αυτό δεν θα μιλούσαμε, αλλά θα... αποδεικνυόταν στην πράξη το οικονομικό σκάνδαλο. Μάλιστα αρκετοί είναι εκείνοι που βάζουν θέμα ακόμη και προδιαγραφών της γραμμής. Και δεν είναι μόνο τα περίφημα τούνελ, που σκάφτηκαν μετέπειτα για να παιρνούν τα τρένα (ούτε αυτό δεν είχαν υπολογίσει οι... αθεόφοβοι) αλλά και το μετρικό πλάτος της γραμμής που σε κάποια σημεία είναι μικρότερο ένα εκατοστό και για να μην εκτροχιαστεί κανά τρένο όταν γίνονταν οι δοκιμές τα τρένα περνούσαν με 20 αντί για 120 χλμ. την ώρα, που προβλεπόταν. Σήμερα η «γραμμή από χρυσάφι» προτού καν κυκλοφορηθεί θέλει συντήρηση.
Παγκόσμια πρωτοτυπία... Η πιο ακριβή ανακαίνιση, προτού χρησιμοποιηθεί, ήδη να θέλει... ανακαίνιση. Σε πιάνει η καρδιά σου και αναθεματίζεις όταν βλέπεις το «μεγαλείο» του ελληνικού κράτους, σε όλες του τις εκφάνσεις. Ούτε τρένο στη Μεσσηνία... Κι εάν ο «κουτορνιθισμός» τους μας μιλούσε για αναστολή, δεν είναι έτσι... Μας κορόιδεψαν... Ποτέ δεν θα κυκλοφορήσει.
Τα τρένα έφυγαν, μόνο χορτάρια και... απαξίωση μας άφησαν... Ούτε η ντροπή δεν τους ταιριάζει σαν λέξη, για τους την χαρίσω...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου