Pages

Τετάρτη 5 Οκτωβρίου 2011

Π. Τατούλης: Αμφισβητείστε και διεκδικήστε το μέλλον μέσα από ανοικτά σχολεία

Να αντισταθούν στις πιέσεις αυτών που έχουν συμφέροντα και οδηγούν την κατάσταση στα άκρα και να επανέλθουν στα σχολεία κάλεσε τους μαθητές ο Περιφερειάρχης Πελοποννήσου Πέτρος Τατούλης που δέχτηκε την Τετάρτη 5 Οκτωβρίου αντιπροσωπεία μαθητών στο γραφείο του. "Με δική σας πρωτοβουλία ανοίξτε τα σχολεία" σημείωσε ο Περιφερειάρχης προς τους μαθητές υπογραμμίζοντας ότι αυτό είναι αναγκαίο να γίνει για δικό τους συμφέρον.
"Η κρίση στην Ελλάδα οφείλεται στο γεγονός ότι ακόμα και τώρα δεν μιλάμε αληθινά" τόνισε ο κ. Τατούλης απευθυνόμενος στους μαθητές, ενώ απέρριψε τη λογική ότι "τις καταλήψεις τις κάνουν τα παλιόπαιδα". Ο Περιφερειάρχης χαρακτήρισε "μπούσουλα των μεγαλυτέρων τα όνειρα των νέων παιδιών", τα οποία κάλεσε να "αμφισβητήσουν την υπάρχουσα κατάσταση και να διεκδικήσουν ένα καλύτερο μέλλον με διάλογο μέσα από ανοιχτά σχολεία".
"Η ελπίδα στον τόπο είμαστε εμείς, δεν υπάρχουν από μηχανής Θεοί όπως στις αρχαίες ελληνικές τραγωδίες" πρόσθεσε ο κ. Τατούλης, ενώ δήλωσε ότι η Περιφέρεια θα σταθεί στο πλευρό των μαθητών όποτε χρειαστεί καλύπτοντας ανάγκες που υπάρχουν.
Ο Περιφερειάρχης Πελοποννήσου ανέφερε ότι το πρόβλημα που υπάρχει με τα σχολικά βιβλία χρεώνεται σε ανικανότητα του Υπουργείου, υπογραμμίζοντας ότι η πολιτεία θα έπρεπε να παράσχει στους μαθητές όλους τους αναγκαίους παιδαγωγικούς πόρους κατά την έναρξη της σχολικής περιόδου.
Ο κος Τατούλης πρόσθεσε ότι οι μαθητές έχουν δίκιο να αντιδρούν, γιατί όπως χαρακτηριστικά ανάφερε "και καλύτεροι είναι από εμάς, και πρόκειται να υποστούν τις συνέπειες των λαθών της δικής μας γενιάς". Οι πολιτικοί ποτέ δεν επένδυσαν ουσιαστικά στην παιδεία και γι’ αυτό η σημερινή μαθητική νεολαία αντί για μπροστά θα βρεθεί για πρώτη φορά εδώ και 60 χρόνια πολύ πίσω".
"Τα προβλήματα της χώρας είναι επιτακτικά και πολύ μεγάλα και απαιτούνται νέες αντιλήψεις και μεγαλύτερη εμπιστοσύνη στη νέα γενιά" σημείωσε ο κος Τατούλης τονίζοντας ότι "είναι αδιανόητο τα σχολεία να είναι κλειστά, κάτι που οφείλεται στο γεγονός ότι οι μαθητές απευθύνονται σε 'ώτα μη ακουόντων', των υπευθύνων που αφενός δεν έχουν τη δυνατότητα να παράσχουν λύσεις και αφετέρου και το σημαντικότερο, δεν αντιλαμβάνονται την ευθύνη τους".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου