«Τα αεροδρόμια της Καλαμάτας και του Αράξου είναι αρκετά. Ούτε η Τρίπολη ούτε η Ανδραβίδα έχουν αεροπορικό ενδιαφέρον. Μην κάνουμε την εγκληματική πράξη να στήνουμε συνεχώς αεροδρόμια και μετά να τα κλείνουμε».
Αυτό δήλωσε μιλώντας στο «Θάρρος» ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Συλλόγων Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας (ΟΣΥΠΑ), Βασίλης Αλεβιζόπουλος, σχετικά με την ανάπτυξη του αεροδρομίου της Καλαμάτας και την πιθανότητα λειτουργίας του αεροδρομίου της Τρίπολης ως πολιτικού, όπως έχει αποφασίσει το Περιφερειακό Συμβούλιο.
Κατά τον κ. Αλεβιζόπουλο, επισκέπτες και τουρίστες δε φέρνει ένα αεροδρόμιο, αλλά το «προϊόν που πουλάει» κάθε περιοχή, κι αυτό πρέπει να μπει στο στόχαστρο.
Αρκούν τα δύο
Εξ αρχής ο κ. Αλεβιζόπουλος σημείωσε ότι στην Πελοπόννησο υπάρχουν τα αεροδρόμια Αράξου και Καλαμάτας και είναι λάθος κίνηση σε μια τόσο μικρή περιοχή να δημιουργηθούν άλλα δύο, της Ανδραβίδας και της Τρίπολης: «Υπάρχει μια αντίληψη σε κάποιους ότι το αεροδρόμιο θα φέρει τουρισμό. Αυτό είναι λάθος. Τα αεροδρόμια δε φέρνουν τουρισμό. Οι περιοχές, το προϊόν, είναι αυτό που θα φέρει τον τουρίστα. Φυσικά, η είσοδος και η έξοδος πρέπει να είναι ευπρεπείς από πλευράς αεροδρομίου. Εκείνο που έχει μεγάλη σημασία στα περιφερειακά αεροδρόμια, όπως αυτό της Καλαμάτας, είναι η τιμολογιακή πολιτική την οποία πρέπει να έχεις για να προσελκύσεις χαμηλού κόστους εταιρείες, αλλά ιδιαίτερα τσάρτερ».
Για δε την Καλαμάτα και για τον Άραξο, σχολίασε, δεν υπάρχει κανένα ενδιαφέρον εσωτερικών πτήσεων: «Μεγάλος στόχος πρέπει να είναι η προσέλκυση τσάρτερ με τουριστικούς πράκτορες, με στόχο τη διαφήμιση του προϊόντος της Πελοποννήσου. Το μόνο που μπορεί να κάνει η Περιφέρεια σήμερα είναι να διαφημίσει το προϊόν και να αξιοποιήσει τα αεροδρόμια που έχει. Όχι να δημιουργήσει καινούργια, επειδή το θέλει τοπικιστικά κάποιος. Ένα αεροδρόμιο στην Τρίπολη δεν έχει κανένα ενδιαφέρον. Το αεροδρόμιο της Καλαμάτας στα ταμεία της ΥΠΑ δεν προσφέρει ούτε ένα ευρώ. Κοιτούσα τα στατιστικά, 80.000 επιβάτες το 2010 σε εξωτερικές πτήσεις και 2.500 – 3.000 σε εσωτερικές και μόνο το καλοκαίρι, δεν είναι κίνηση που μπορεί να συντηρήσει ένα αεροδρόμιο. Δεν είναι ποσοστό αεροδρομίου που μπορείς να πεις θα έχει προσωπικό, θα γίνουν αναπτυξιακά έργα και θα είναι ένα αεροδρόμιο προοπτικής, όπου μπορεί να έρθει ένας επενδυτής, να το πάρει και να επενδύσει κεφάλαια που θα του αποδώσουν».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου