Pages

Δευτέρα 30 Απριλίου 2012

Εγκαταλελειμμένος και επικίνδυνος ο μόλος στη Καλαμάτα

Όχι μόνο εγκαταλελειμμένος, αλλά και άκρως επικίνδυνος είναι ο μόλος στο ύψος της οδού Ηρώων, η τελευταία προβλήτα του λιμανιού που οδηγούσε στο «τετράγωνο». Τα τσιμέντα έχουν ανοίξει, δημιουργώντας τεράστια κενά στην επιφάνειά του, ενώ είναι φανερό ότι δύσκολα θα αντέξει άλλη μια έντονη θαλασσοταραχή.
Εκεί που παλιότερα περπατούσαν εκατοντάδες Καλαματιανοί, τώρα δεν υπάρχει ψυχή, ενώ πλέον ελάχιστα είναι τα βαρκάκια που «τολμούν» να δέσουν σε αυτόν.
Προοπτική βελτίωσης της κατάστασης δε διαφαίνεται, τουλάχιστον άμεσα, αφού η επισκευή του προβλέπεται στο Master Plan του λιμανιού, το οποίο βρίσκεται προς έγκριση, αλλά είναι άγνωστο πότε και από πού θα χρηματοδοτηθεί.
Κατεστραμμένος
Αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει προσβασιμότητα στο μόλο και κάποιος που θέλει να φτάσει σε αυτόν, πρέπει να… σκαρφαλώσει. Τα τσιμέντα έχουν σπάσει, ενώ σε πολλά σημεία μεγάλα τμήματα του μόλου έχουν πάρει κλίση προς τη θάλασσα. Στο τέλος, μεγάλα κομμάτια τσιμέντου έχουν αποκοπεί και έχουν «σκαρφαλώσει» στην προβλήτα, ενώ έχει αποκοπεί κάθε επικοινωνία του μόλου με το «τετράγωνο». Σε κάποια σημεία, μάλιστα, είναι τελείως εξαφανισμένα τμήματά του. Φωτισμός δεν υπάρχει και αν κάποιος επιχειρήσει να τον επισκεφθεί νύχτα, θα φύγει με… ασθενοφόρο.
Η όλη κατάσταση επιδεινώνεται χρόνο με το χρόνο, αφού παρέμβαση συντήρησης ή βελτίωσης έχει να γίνει πάρα πολλά χρόνια.
Όπως σημείωσε ο πρόεδρος του Λιμενικού Ταμείου Σταύρος Παπαχρήστου, η επισκευή του προβλέπεται στο Master Plan του λιμανιού, όμως είναι άγνωστο αν βρεθούν χρήματα και πότε θα υλοποιηθεί. Παρατήρησε, δε, ότι επί νομαρχίας Δημήτρη Δράκου είχε ζητηθεί η σύνταξη μιας μελέτης με παρεμβάσεις, αλλά δεν προχώρησε.
Μιλώντας στο «Θάρρος» ο πρώην πρόεδρος του Λιμενικού Ταμείου, Νίκος Τζάννες, που είχε χειρισθεί το ζήτημα του Master Plan, εξήγησε πως δεν μπορούν να γίνουν παρεμβάσεις αν δεν εγκριθεί αυτό, το οποίο βρίσκεται στο γραφείο του αρμόδιου υπουργού για υπογραφή. Επίσης, έργα ανάπλασης λιμανιών και λιμενικά δεν μπορούν να ενταχθούν σε χρηματοδοτικά προγράμματα, όπως το ΕΣΠΑ, αν δεν υπάρχει Master Plan. Στην ίδια κατηγορία ανήκει και η μεταφορά της αποθήκης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου