Παραμένει ο κίνδυνος για το τμήμα Πύργος – Αλφειός – Τσακώνα, που αποτελεί και το σημείο αναφοράς στο πλαίσιο της διαπραγμάτευσης που εξελίσσεται με τους παραχωρησιούχους προκειμένου να ξεκολλήσουν τα ''παγωμένα'' οδικά έργα, με πρώτο και κύριο το μεγαλύτερο, την Ολυμπία Οδό. Στο επόμενο θέμα θα δείτε την εξέλιξη των εργασιών στα τέσσερα τμήματα, όπου τα ποσοστά της συνολικής προόδου, μέχρι την στιγμή που το έργο σταμάτησε είναι πολύ χαμηλά, ενώ καμία εργασία δεν έγινε στο τελευταίο τμήμα που περνά από Ηλεία σε Μεσσηνία.
Το ''κούρεμα'' του έργου
μπροστά και στην μείωση της μεταφορικής κίνησης έχει πέσει στο τραπέζι των συζητήσεων, με την κατασκευή του υπολοίπου τμήματος σε μελλοντικό χρόνο. Πρόσφατα πάντως υπήρξε μια αχτίδα αισιοδοξίας με την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων να συζητά με την ελληνική πλευρά και για την συμμετοχή της, στους αυτοκινητοδρόμους ''Μορέας'' και ''Ολυμπία Οδός''.
Δυστυχώς με τα σημερινά δεδομένα θεωρείται σχεδόν δεδομένο το «κούρεμα» του δρόμου μέχρι τον Πύργο και την κατασκευή του υπόλοιπου τμήματος σε μελλοντικό χρόνο. Προβλήματα με το ΣτΕ υπάρχουν και στην περιοχή Μιντιλόγλι-Κάτω Αχαγιά που όμως προβλέπεται να ξεπεραστούν, όπως σημειώνεται και στον διαδικτυακό τόπο ypodomes.com. Σε αυτόν παρουσιάζεται και η ταυτόττητα του έργου μέχρι την διακοπή των εργασιών
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου