Πτώση 15,3% σημαίωσαν οι πωλήσεις καινούριων αυτοκινήτων στο πρώτο 15νθήμερο του Δεκεμβρίου καθώς διατέθηκαν μόλις 1.733 νέα ΙΧ έναντι 2.048 οχημάτων το αντίστοιχο διάστημα πέρσι. Ωστόσο το εντυπωσιακό στοιχείο των πωλήσεων στο συγκεκριμένο χρονικό διάστημα έχει να κάνει με τα εταιρικά αυτοκίνητα (Fleet) τα οποία κυμαίνονται σε περίπου 36% του συνόλου των πωλήσεων με αποτέλεσμα η λιανική να κυμαίνεται λίγο πάνω από τα 1.100 αυτοκίνητα.
Αλλωστε όπως αποδεικνύουν και τα στατιστικά στοιχεία τείνουν να παγιωθούν οι πωλήσεις λιανικής τους τουλάχιστον στα πρώτα 15νθήμερα των τελευταίων μηνών κοντά στα 1.000 οχήματα με ότι και αν σημαίνει αυτό για τους εισαγωγείς και τις εμπορίες αυτοκινήτων.
Οσον αφορά στις αναλυτικές πωλήσεις του πρώτου 15νθημέρου Δεκεμβρίου στην πρώτη θέση βρέθηκε η Opel με 295 πωλήσεις ΙΧ και ακολουθούν η VW με 173, η Toyota με 139, η Citroen με 137 και η Hyundai με 108 οχήματα.
Σε επίπεδο έτους η αγορά καταγράφει πτώση 39,44% δύο εβδομάδες πριν το τέλος του 2012 έχουν διατεθεί 58.276 νέα ΙΧ έναντι 96.240 οχημάτων το αντίστοιχο διάστημα του 2011. Πάντως τέτοιες επιδόσεις η ελληνική αγορά αυτοκινήτου είχε να σημειώσει από το 1976 όποτε και διατέθηκαν περίπου 58.500 αυτοκίνητα Κατάρρευση στα έσοδα
Πέραν της κατάρρευσης στα έσοδα από το Τέλος Ταξινόμησης, το Φόρο Πολυτελείας αλλά και τον ΦΠΑ το οικονομικό επιτελείο θα πρέπει να συνυπολογίσει τις πιθανές απώλειες που μπορεί να δημιουργηθούν στα έσοδα από τα Τέλη Κυκλοφορίας. Ειδικότερα σε όλες τις εφορίες της Επικράτειας έχουν δημιουργηθεί ήδη ουρές ενώ τα πρώτα στοιχεία φανερώνουν διπλασιασμό του αριθμού των πινακίδων κυκλοφορίας που κατατίθενται κρούοντας τον κώδωνα του κινδύνου στα δημοσιονομικά έσοδα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου