Pages

Πέμπτη 14 Φεβρουαρίου 2013

Η Πελοπόννησος με δική της διακριτή ταυτότητα και φυσιογνωμία

Την πολιτική διαχείριση του τουριστικού προϊόντος της Ελλάδας έθεσε ως μείζον ζήτημα ο Περιφερειάρχης Πελοποννήσου κ. Πέτρος Τατούλης, τονίζοντας παράλληλα ότι «αυτό γίνεται πράξη για πρώτη φορά στη χώρα μέσα στα πλαίσια του στρατηγικού μας σχεδιασμού για τη τουριστική ανάπτυξη της Περιφέρειας Πελοποννήσου», ο οποίος παρουσιάστηκε στο Περιφερειακό Συμβούλιο. Ιδιαίτερη έμφαση έδωσε ο Περιφερειάρχης στο Πελοποννησιακό Σύμφωνο Ποιότητας το οποίο , «για πρώτη φορά θεσπίζεται για όλα τα προϊόντα μας και τις υπηρεσίες τουρισμού και εστίασης, παρά το ότι το έχουν εξαγγείλει 25 υπουργοί διαφορετικών κυβερνήσεων χωρίς ποτέ να έχει γίνει πράξη. Με τον τρόπο αυτό βελτιώνουμε το προϊόν μας, το καθιστούμε διακριτό, αλλά και πρωτοπορούμε για μία ακόμη φορά».
Στο Περιφερειακό Συμβούλιο παρουσιάστηκε από την αρμόδια Αντιπεριφειάρχη κα Κωνσταντίνα Νικολάκου ο στρατηγικός σχεδιασμός και τα βασικά εργαλεία για μια σύγχρονη και στοχευμένη παρουσία της Πελοποννήσου στο διεθνές περιβάλλον. Στόχος είναι η ολοκληρωμένη προβολή του τουριστικού προϊόντος της Περιφέρειας Πελοποννήσου, ως συνόλου προορισμών, οι οποίοι δικτυώνονται θεματικά και αποτελούν αλληλοσυμπληρούμενα στοιχεία ενός συνεκτικού συνόλου. Έγινε επίσης αναλυτική παρουσίαση των βασικών έργων μέσω των οποίων θα υλοποιηθεί ο στρατηγικός σχεδιασμός της Περιφέρειας Πελοποννήσου όσον αφορά την στρατηγική προβολής της. Το μεγαλύτερο μέρος του έργου που έχει ήδη ολοκληρωθεί κατατείνει στη χρήση των σύγχρονων Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνίας, για την προβολή του προορισμού της Πελοποννήσου σε ένα ανταγωνιστικό περιβάλλον που διαρκώς αλλάζει, προς όφελος του ενημερωμένου απαιτητικού επισκέπτη. Συγκεκριμένα, παρουσιάστηκε η Ανάπτυξη Συστήματος Ταυτότητας για τον προορισμό Πελοπόννησος, όπου με μεθοδολογική επιστημονική προσέγγιση σχεδιάστηκε το Destination Branding και η Ταυτότητα του Προορισμού, καθώς και η δημιουργία μοναδικών, διαφοροποιημένων «εμπειριών», συνδυασμών δηλαδή διάφορων τουριστικών πόρων (δραστηριότητες, θεάματα, αξιοθέατα κτλ.) σε μία ενιαία, βιωματική λογική, ώστε να επιτευχθεί η Καθολική Προσέγγιση και η Ολοκληρωμένη Διαχείριση του Προορισμού. Στόχος είναι οι εμπειρίες να λειτουργήσουν ως πρεσβευτές για την τουριστική προσφορά της Πελοποννήσου. Οι εμπειρίες δημιουργήθηκαν αξιοποιώντας υπάρχοντα αξιόλογα στοιχεία της τουριστικής προσφοράς της περιφέρειας όπως προορισμούς, αξιοθέατα, περιβάλλον, προϊόντα, δραστηριότητες, θεάματα, παραδόσεις, γιορτές, υποδομές και τρόπο ζωής.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου