Pages

Δευτέρα 25 Φεβρουαρίου 2013

Στα δύο το έργο του Μορεά, Λεύκτρο – Σπάρτη


Διπλό πρόσωπο εμφανίζουν τα έργα στον Αυτοκινητόδρομο Μορέα για την κατασκευή του κλάδου Λεύκτρο-Σπάρτη. Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του ypodomes.com αυτή την εποχή λόγω καιρού οι εργασίες ναι μεν προχωρούν, αλλά όχι με την επιθυμητή ταχύτητα.
Ο φετινός βροχερός χειμώνας προκαλεί τις δικές του καθυστερήσεις αλλά το διπλό πρόσωπο έχει να κάνει και με άλλες ιδιαιτερότητες του δρόμου. Το τμήμα Λεύκτρο-Σπάρτη μήκους 46χλμ. ουσιαστικά έχει χωριστεί σε δύο τμήματα.
Το πρώτο τμήμα από το Λεύκτρο μέχρι τον κόμβο της Πελλάνας έχει μήκος 32 χιλιόμετρα και έχει παραδοθεί πλήρως στην κοινοπραξία κατασκευής. Αυτό το τμήμα είναι αρκετά προχωρημένο και μάλιστα υπάρχει η αισιοδοξία από το Υπουργείο Ανάπτυξης και Υποδομών πως θα μπορούσε να παραδοθεί μέσα στο ερχόμενο καλοκαίρι!
Αυτό είναι ένα σημαντικό νέο που όμως είναι ανεπίσημο καθώς στις κατασκευές έχουμε δει πολλές φορές χρονοδιαγράμματα να ανατρέπονται και παραδόσεις να γίνονται λάστιχο είτε με τον ένα είτε με τον άλλο τρόπο.

ΠΕΛΛΑΝΑ-ΣΠΑΡΤΗ
Στο τμήμα από την Πελλάνα στην Σπάρτη και έχει μήκος 14χλμ έχουμε μαζεμένα τα προβλήματα. Το πρώτο έχει να κάνει με τον «συνήθη ύποπτο» των έργων, τις απαλλοτριώσεις. Υπάρχουν αρκετοί ιδιοκτήτες ακινήτων που δεν έχουν παραδώσει τα ακίνητα και αυτό φρενάρει και την πρόοδο του συνόλου του τμήματος αυτού.
Δυστυχώς, στην περίπτωση του Μορέα δεν μπορεί να εφαρμοστεί ο νέος νόμος των απαλλοτριώσεων καθώς δεν έχει αναδρομική ισχύ. Με τον νέο Νόμο, με την έκδοση της δικαστικής απόφασης «αποβάλλονται» οι ιδιοκτήτες και οι χώροι παραδίδονται συνολικά στην κατασκευάστρια εταιρεία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου