Παρέμβαση για προβλήματα που δημιουργούνται στην εθνική οδό Κόρινθος- Τρίπολη- Καλαμάτα έκανε ο υποψήφιος Περιφερειακός Σύμβουλος Πελοποννήσου- πολιτικός μηχανικός και μέλος του ΤΕΕ Πελοποννήσου Νίκος Γιαννακόπουλος- Γιόβας με επερώτησή του στο ΤΕΕ Πελοποννήσου.
Στην αρχή της επερώτησής του αναφέρει: Με γνώμονα την επίλυση των προβλημάτων του τόπου μας και με στόχο την καλυτέρευση των συνθηκών διαβίωσης των πολιτών κατέθεσα την επερώτηση που σας αποστέλλω ως ελάχιστο μοχλό πίεσης για την εξεύρεση λύσεων.
Θέμα: Αντιμετώπιση προβλημάτων, επεξήγηση – οριοθέτηση αντιτίμου διοδίων των τμημάτων της εθνικής οδού Κόρινθος – Καλαμάτα
Κύριοι Συνάδελφοι μέλη της Αντιπροσωπείας και της Διοικούσας επιτροπής του Τ.Ε.Ε. Πελοποννήσου
Έντονα προβλήματα ανακύπτουν με την λειτουργία και την ολοκλήρωση των εργασιών σε τμήματα της εθνικής οδού Κορίνθου – Καλαμάτας, έναν οδικό άξονα ο οποίος λόγω ότι διασχίζει την ραχοκοκαλιά της Πελοποννήσου από τον βορά έως το νότο αποτελεί τον σημαντικότερο οδικό δίκτυο της περιφέρειας μας.
Δυστυχώς τα προβλήματα δεν εκλείπουν και σε αυτή την περίπτωση, αναλυτικά αναφέρω τα εξής:
Στην έξοδο προς Μεγαλόπολη λόγω των γνωστών προβλημάτων με την ύπαρξη αρχαιολογικών ευρημάτων δεν γνωρίζουμε τις εξελίξεις που υπάρχουν ούτως ώστε να απαλλαχτούν οι Μεγαλοπολίτες συμπολίτες μας από την αναγκαία παράκαμψη κάνοντας έναν ολόκληρο κύκλο και διασχίζοντας περίπου 10 χιλιόμετρα για να φθάσουν στο κέντρο της πόλης τους.
Η τεχνική εταιρία «Μορέας» κατά την κατασκευή του οδικού άξονα χρησιμοποιούσε το επαρχιακό οδικό δίκτυο για τις μετακινήσεις των οχημάτων της, με αποτέλεσμα να έχουν επισημανθεί κατά καιρούς εκτεταμένες ζημιές στο οδόστρωμα και όχι μόνο.
Ένα άλλο κρίσιμο θέμα και μάλιστα στην περίοδο της οικονομικής ύφεσης που όλοι βιώνουμε είναι και το ύψος των διοδίων που πληρώνουμε καθώς και κάποιες ιδιαίτερες περιπτώσεις όπως των διοδίων της Νεστάνης που μόλις για 500 μέτρα οι πολίτες αλλά και οι επισκέπτες που κινούνται προς μια ολόκληρη περιοχή της Αρκαδίας τη Γορτυνία εξαναγκάζονται να πληρώνουν το αντίτιμο των διοδίων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου