Μετά την υπογραφή, τον περασμένο μήνα, της συμφωνίας μεταξύ Δημοσίου που κόστισε αρκετά εκατομμύρια ευρώ για να ξέρουν οι πολίτες μας αλλά και των παραχωρησιούχων-
κατασκευαστών της Ολυμπίας Οδού, ξεκίνησαν σταδιακά οι εργασίες κατά μήκος του άξονα στο τμήμα Κόρινθος- Πάτρα.
Σε λειτουργία βρίσκονται, ήδη, τέσσερα εργοτάξια και καλύπτουν αντίστοιχα τμήματα (Ζευγολατιό, Ξυλόκαστρο, Ακράτα, Αίγιο), τα οποία προχώρησαν σε επανακινητοποίηση του προσωπικού και των μηχανημάτων, με στόχο την πλήρη ανάπτυξη των δραστηριοτήτων τους, μετά και τη διετή διακοπή των εργασιών.
Οι εργασίες που εκτελούνται, σε διάφορες θέσεις κατά μήκος του αυτοκινητόδρομου, περιλαμβάνουν: χωματουργικές εργασίες (γενικές εκσκαφές και κατασκευές επιχωμάτων), εργασίες μετατόπισης δικτύων, κατασκευές άνω διαβάσεων, στεγάστρων των τοίχων αντιστήριξης, κατασκευή φρεατοπασσάλων, κατασκευή τοίχων ακροβάθρων γεφυρών, εργασίες σηράγγων και όσα άλλα αναγκαία απαιτούνται.
Κι ενώ οι εργασίες για το τμήμα Κόρινθος- Πάτρα είχαν οριστικοποιηθεί εδώ και κάποιο διάστημα, το ερώτημα που «έκαιγε» την Ηλεία και τη Μεσσηνία ήταν τι θα γίνει με το υπόλοιπο τμήμα του έργου. Όλα έδειχναν, σύμφωνα και με τις πλέον επίσημες δηλώσεις των αρμόδιων υπουργών, ότι θα έπρεπε να κάνουμε κάποια χρόνια (άγνωστο πόσα) υπομονή μέχρι να ολοκληρωθεί.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου