«Στην εγκεκριμένη μελέτη οδοποιίας καθώς και στην εγκεκριμένη μελέτη σήμανσης ασφάλισης δεν προβλεπόταν η κατασκευή εξόδου από τον αυτοκινητόδρομο Κορίνθου- Τρίπολης – Καλαμάτας προς την Αρχαία Μεσσήνη». Αυτό απάντησε ο Αναπληρωτής Υπουργός Ανάπτυξης , Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Σταύρος Καλογιάννης σε ερώτηση του βουλευτή Γιάννη Λαμπρόπουλου με θέμα την κατασκευή κόμβου εισόδου- εξόδου στην Ε.Ο Τρίπολη –Καλαμάτας προς την Αρχαία Μεσσήνη.
Στην απάντηση του υπουργείου αναφέρεται: «Στις συνεδριάσεις του Νομαρχιακού Συμβουλίου, της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης Μεσσηνίας καθώς και στην δημόσια διαβούλευση για την κατασκευή του αυτοκινητοδρόμου δεν ετέθη το θέμα αυτό. Επισημαίνεται ότι το τμήμα αυτοκινητοδρόμου Τσακώνα –Σπερχογεία έχει ήδη κατασκευαστεί. Για το θέμα των πληροφοριακών πινακίδων για το αρχαιολογικό χώρο Μεσσήνης, η αρμόδια Υπηρεσία ΕΥΔΕ/ΜΚ/Έργων Παραχώρησης Πελοποννήσου ζήτησε από τον Παραχωρησιούχο να προχωρήσει την τοποθέτηση των πινακίδων στο κόμβο Κυπαρισσίας. Επισημαίνεται επίσης ότι ο αυτοκινητόδρομος Κορίνθου – Τρίπολης –Καλαμάτας, συνδέεται με τον Μελιγαλά μέσω του Ανισόπεδου Κόμβου Κυπαρισσίας και την υφιστάμενη Εθνική οδό Καλού Νερού- Τσακώνας, όπου έχουν τοποθετηθεί πληροφοριακές πινακίδες με αναγγελία εξόδου προς τον Μελιγαλά» Αυτή είναι η απάντηση του αρμόδιου Υπουργείου, η οποία επιρρίπτει ευθύνες στην Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Μεσσηνίας η οποία δεν είχε ζητήσει όπως τονίζεται την δημιουργία κόμβου προς την Αρχαία Μεσσήνη. Τελικά οι συζητήσεις περί τουριστικής ανάπτυξης και προβολής της Μεσσηνίας και των αρχαιολογικών της χώρων, εδώ και αρκετά χρόνια γίνονται μόνο για κατανάλωση ως φαίνεται.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου