Προτάσεις για τα οδικά ζητήματα της Μεσσηνίας κατέθεσε στον αναπλ. Υπουργό Υποδομών Στ. Καλογιάννη ο Βουλευτής Μεσσηνίας της Ν.Δ. Γιάννης Λαμπρόπουλος. Στο δελτίο τύπου του κ. Λαμπρόπουλου αναφέρεται: "Χθες 17-6-2013 επισκέφθηκα στο Υπουργείο Υποδομών τον Αναπληρωτή Υπουργό κ. Σταύρο Καλογιάννη.Συζητήσαμε για τους οδικούς άξονες που ενδιαφέρουν το Νομό μας.
Συγκεκριμένα :
1.] Για τη γρήγορη διάνοιξη εξόδου στο τμήμα Τσακώνα – Καλαμάτα προς εξυπηρέτηση των διερχομένων για Μελιγαλά – Βαλύρα και Αρχαία Μεσσήνη.
Ο Υπουργός δεσμεύτηκε ότι αφού τέλειωσε η σχετική μελέτη θα υπάρξει σύντομα απόφαση.
2.] Για την ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟ , επεσήμανα στον Υπουργό για άλλη μια φορά την αναγκαιότητα της κατασκευής και του οδικού άξονα Πάτρα – Πύργος– Τσακώνα .
Όσον αφορά το τμήμα Τσακώνα – Καλό Νερό που υπάρχει πλήρης ωριμότητα και στο θέμα των μελετών και των απαλλοτριώσεων μπορούν οι εργασίες να αρχίσουν αύριο.
3.] Για τον οδικό άξονα από Καλαμάτα – Ριζόμυλος – Πύλος μέχρι την Μεθώνη , τόνισα στον Υπουργό για άλλη μια φορά ακόμη , ότι αποτελεί τον κεντρικότερο δρόμο του Νομού και πρέπει να κατασκευασθεί , χωρίς περικοπές.
Σχετικά με το τμήμα Καλαμάτα – Ριζόμυλος έκανα γνωστό στον Υπουργό τα παρακάτω :
Το 2007 ως Υφυπουργός και ως Βουλευτής Μεσσηνίας, επισκέφθηκα τον τότε Υπουργό κ. Γ. Σουφλιά και αποφασίσαμε την χρηματοδότηση από το Υπουργείο της εκπόνησης μελέτης που άρχιζε από το Ασπρόχωμα , έφθανε στη Μεσσήνη και συνέχιζε μέχρι τον Ριζόμυλο , την Πύλο και την Μεθώνη , με διαπλάτυνση του υπάρχοντος δρόμου και όπου χρειαζόταν θα γίνονταν καινούργιες χαράξεις και παρακάμψεις από τις κατοικημένες περιοχές .
Ενώ λοιπόν η ανάθεση ξεκίνησε με αυτή την χάραξη , η Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση τότε της Μεσσηνίας ζήτησε από τον Διευθυντή Μελετών του Υπουργείου , τότε και σήμερα κ. Πανουτσόπουλο να εξαιρεθεί από τη συνολική μελέτη (Ασπρόχωμα – Μεθώνη) το τμήμα Ασπρόχωμα – Ριζόμυλος, την μελέτη του οποίου θα ανέθετε σε μελετητικό γραφείο η Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση.
Τότε ο Διευθυντής Μελετών , αφού το Υπουργείο θα πλήρωνε κάπου 800.000 € λιγότερα , δέχθηκε το αίτημα της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης.
1.] Για τη γρήγορη διάνοιξη εξόδου στο τμήμα Τσακώνα – Καλαμάτα προς εξυπηρέτηση των διερχομένων για Μελιγαλά – Βαλύρα και Αρχαία Μεσσήνη.
Ο Υπουργός δεσμεύτηκε ότι αφού τέλειωσε η σχετική μελέτη θα υπάρξει σύντομα απόφαση.
2.] Για την ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟ , επεσήμανα στον Υπουργό για άλλη μια φορά την αναγκαιότητα της κατασκευής και του οδικού άξονα Πάτρα – Πύργος– Τσακώνα .
Όσον αφορά το τμήμα Τσακώνα – Καλό Νερό που υπάρχει πλήρης ωριμότητα και στο θέμα των μελετών και των απαλλοτριώσεων μπορούν οι εργασίες να αρχίσουν αύριο.
3.] Για τον οδικό άξονα από Καλαμάτα – Ριζόμυλος – Πύλος μέχρι την Μεθώνη , τόνισα στον Υπουργό για άλλη μια φορά ακόμη , ότι αποτελεί τον κεντρικότερο δρόμο του Νομού και πρέπει να κατασκευασθεί , χωρίς περικοπές.
Σχετικά με το τμήμα Καλαμάτα – Ριζόμυλος έκανα γνωστό στον Υπουργό τα παρακάτω :
Το 2007 ως Υφυπουργός και ως Βουλευτής Μεσσηνίας, επισκέφθηκα τον τότε Υπουργό κ. Γ. Σουφλιά και αποφασίσαμε την χρηματοδότηση από το Υπουργείο της εκπόνησης μελέτης που άρχιζε από το Ασπρόχωμα , έφθανε στη Μεσσήνη και συνέχιζε μέχρι τον Ριζόμυλο , την Πύλο και την Μεθώνη , με διαπλάτυνση του υπάρχοντος δρόμου και όπου χρειαζόταν θα γίνονταν καινούργιες χαράξεις και παρακάμψεις από τις κατοικημένες περιοχές .
Ενώ λοιπόν η ανάθεση ξεκίνησε με αυτή την χάραξη , η Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση τότε της Μεσσηνίας ζήτησε από τον Διευθυντή Μελετών του Υπουργείου , τότε και σήμερα κ. Πανουτσόπουλο να εξαιρεθεί από τη συνολική μελέτη (Ασπρόχωμα – Μεθώνη) το τμήμα Ασπρόχωμα – Ριζόμυλος, την μελέτη του οποίου θα ανέθετε σε μελετητικό γραφείο η Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση.
Τότε ο Διευθυντής Μελετών , αφού το Υπουργείο θα πλήρωνε κάπου 800.000 € λιγότερα , δέχθηκε το αίτημα της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου