Pages

Τετάρτη 23 Οκτωβρίου 2013

Την επαναλειτουργία του τοπικού σιδηροδρομικού δικτύου στη Μεσσηνία ζητεί ο Θ. Πετράκος

Ο βου­λευ­τής Μεσ­ση­νί­ας του ΣΥ.ΡΙΖ.Α. Α­θα­νά­σιος Πε­τρά­κος κα­τά­θε­σε ως α­να­φο­ρά προς τον κ. Υ­πουρ­γό Υ­πο­δο­μών, Με­τα­φο­ρών & Δι­κτύ­ων την ε­πι­στο­λή του «Συλ­λό­γου Φί­λων του Σι­δη­ρο­δρό­μου Μεσ­ση­νί­ας» με την ο­ποί­α δι­α­μαρ­τύ­ρε­ται για την εγ­κα­τά­λει­ψη του σι­δη­ρο­δρο­μι­κού δι­κτύ­ου στη Μεσ­ση­νί­α και ζη­τεί την ε­πα­να­λει­τουρ­γί­α του. Ζη­τά­ει την ά­με­ση δρο­μο­λό­γη­ση τα­κτι­κών ε­πι­βα­τι­κών τρέ­νων σε πρώ­τη φά­ση στην Προ­α­στια­κή γραμ­μή Κα­λα­μά­τα – Μεσ­σή­νη με δι­έ­λευ­ση του δρο­μο­λο­γί­ου α­πό το Τ.Ε.Ι. Κα­λα­μά­τας, σε ε­πό­με­νη φά­ση την ε­πέ­κτα­ση του σε ό­λο το νο­μό και με­σο­πρό­θε­σμα την πλή­ρη ε­πα­να­λει­τουρ­γί­α της γραμ­μής Κα­λα­μά­τα – Πύρ­γος – Πά­τρα, έ­να δρο­μο­λό­γιο πλή­ρως αν­τα­γω­νι­στι­κό. Ε­πι­συ­νά­πτε­ται η ε­πι­στο­λή του Συλ­λό­γου Φί­λων του Σι­δη­ρο­δρό­μου Μεσ­ση­νί­ας.
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΦΙΛΩΝ ΤΟΥ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΥ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΗ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΤΗ ΜΕΣΣΗΝΙΑ
 Α­ξι­ό­τι­με Κύ­ρι­ε Υ­πουρ­γέ, Πέ­ρα­σαν πε­ρί­που δυ­ό­μι­ση χρό­νια α­πό την ά­δι­κη και κα­τά γε­νι­κή ο­μο­λο­γί­α α­τεκ­μη­ρί­ω­τη α­να­στο­λή λει­τουρ­γί­ας των δρο­μο­λο­γί­ων στο σι­δη­ρο­δρο­μι­κό δί­κτυ­ο της Μεσ­ση­νί­ας. Κα­τά τον πρώ­το χρό­νο, η το­πι­κή κοι­νω­νί­α πα­ρα­κο­λου­θού­σε ά­ναυ­δη την α­νε­λέ­η­τη λε­η­λα­σί­α και το βαν­δα­λι­σμό της προ­σφά­τως ρι­ζι­κά α­να­και­νι­σμέ­νης σι­δη­ρο­δρο­μι­κής γραμ­μής και των ι­στο­ρι­κών κτι­ρί­ων των σι­δη­ρο­δρο­μι­κών σταθ­μών που εί­ναι χα­ρα­κτη­ρι­σμέ­νοι α­πό το Υ­πουρ­γεί­ο Πο­λι­τι­σμού ως έρ­γα τέ­χνης χρή­ζον­τα ει­δι­κής προ­στα­σί­ας, φυ­σι­κό ε­πα­κό­λου­θο της βε­βι­α­σμέ­νης και χω­ρίς προ­γραμ­μα­τι­σμό εγ­κα­τά­λει­ψης της Δη­μό­σιας Πε­ρι­ου­σί­ας. Κα­τά το δεύ­τε­ρο χρό­νο, η το­πι­κή κοι­νω­νί­α με ι­δι­αί­τε­ρο εν­θου­σια­σμό αγ­κά­λια­σε την α­ξι­έ­παι­νη πρω­το­βου­λί­α των ΟΣΕ/ΤΡΑΙΝΟΣΕ να ε­πα­νε­νερ­γο­ποι­ή­σουν το σι­δη­ρο­δρο­μι­κό δί­κτυ­ο Πε­λο­πον­νή­σου με τη μορ­φή πε­ρι­ο­δι­κών δρο­μο­λο­γί­ων εκ­δρο­μι­κού – του­ρι­στι­κού χα­ρα­κτή­ρα, αν­τα­πο­κρι­νό­με­νη με τη θε­α­μα­τι­κή συμ­με­το­χή της στις δι­ορ­γα­νω­θεί­σες εκ­δρο­μές, με α­πο­κο­ρύ­φω­μα την α­νέλ­πι­στη κο­σμο­συρ­ρο­ή στα δρο­μο­λό­για που πραγ­μα­το­ποι­ή­θη­καν πριν λί­γες μέ­ρες με­τα­ξύ Κα­λα­μά­τας – Μεσ­σή­νης ε­π’ ευ­και­ρί­α του Νη­σι­ώ­τι­κου πα­νη­γυ­ριού, α­πο­δει­κνύ­ον­τας έ­τσι την α­γά­πη και το βα­θύ συ­ναι­σθη­μα­τι­κό δέ­σι­μο των Μεσ­ση­νί­ων με το σι­δη­ρό­δρο­μο. Πέ­ρα α­πό τους συ­ναι­σθη­μα­τι­κούς λό­γους, υ­πάρ­χουν φυ­σι­κά ου­σι­α­στι­κοί λό­γοι για την ε­πα­να­λει­τουρ­γί­α του σι­δη­ρο­δρό­μου στην Πε­λο­πόν­νη­σο. Στην υ­πε­ρα­στι­κή γραμ­μή Κα­λα­μά­τας – Τρί­πο­λης – Α­θή­νας εί­ναι πι­θα­νόν δύ­σκο­λο στην πα­ρού­σα φά­ση να ευ­δο­κι­μή­σουν τα­κτι­κά ε­πι­βα­τι­κά δρο­μο­λό­για, αν­τα­γω­νι­ζό­με­να τον νέ­ο αυ­το­κι­νη­τό­δρο­μο. Ό­μως, η πε­ραι­τέ­ρω α­νά­πτυ­ξη των του­ρι­στι­κών – εκ­δρο­μι­κών δρο­μο­λο­γί­ων σε αυ­τήν την ι­δι­αί­τε­ρου φυ­σι­κού κάλ­λους και αρ­χαι­ο­λο­γι­κού εν­δι­α­φέ­ρον­τος δι­α­δρο­μή και μά­λι­στα με βά­ση την Κα­λα­μά­τα, δύ­να­ται να α­πο­τε­λέ­σει πο­λύ­τι­μο θη­σαυ­ρό, ό­χι μό­νον για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ αλ­λά κυ­ρί­ως για την το­πι­κή οι­κο­νο­μι­κή ζω­ή...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου