Pages

Τετάρτη 16 Οκτωβρίου 2013

Ψήφισμα για το ΙΚΑ-ΕΤΑΜ Μελιγαλά για τα λουκέτα

ΕΠΙΚΑΙΡΑ αυτοδιοικητικά
Ο Δήμαρχος Φ. Μπάμης απέστειλε το ομόφωνο ψήφσμα του Δημοτικού Συμβουλίου Οιχαλίας
Να μην ανασταλεί η λειτουργία

του ΙΚΑ- ΕΤΑΜ Μελιγαλά
ΜΕ ΝΕΑ επιστολή του προς τον υπουργό Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, Γιάννη Βρούτση, ο δήμαρχος Οιχαλίας Φίλιππος Μπάμης επανέρχεται στο αίτημα να μην ανασταλεί η λειτουργία του υποκαταστήματος ΙΚΑ Μελιγαλά. Αναφέρει ότι ο Δήμος θα διαθέσει χώρο στο Δημοτικό Κατάστημα και θα αναλάβει τα πάγια έξοδα.
Συνημμένο στην επιστολή ο δήμαρχος αποστέλλει το ακόλουθο ψήφισμα που ενέκρινε το Δημοτικό Συμβούλιο ομόφωνα τον περασμένο Μάιο:
ΤΟ ΟΜΟΦΩΝΟ
ΨΗΦΙΣΜΑ
«Επανερχόμαστε πάλι στο θέμα της λειτουργίας του παραρτήματος ΙΚΑ – ΕΤΑΜ Μελιγαλά, που σύμφωνα με την αριθ. Υ20/125/22-05-2013 Απόφαση Διοικητή ΙΚΑ – ΕΤΑΜ, αναστέλλεται η λειτουργία του από 01-07-2013. Σύσσωμοι οι πολίτες, οι φορείς, και οι σύλλογοι του Δήμου Οιχαλίας και όχι μόνο, είναι αντίθετοι με την αναστολή λειτουργίας/κλείσιμο του ΙΚΑ Μελιγαλά και διαμαρτύρονται έντονα.
Τα επιχειρήματα που συνηγορούν στην παραπάνω διαμαρτυρία είναι τα εξής:
• Υπηρετούν τρεις υπάλληλοι οι οποίοι διεκπεραιώνουν όλες τις εργασίες που απαιτούνται για τη λειτουργία του παραρτήματος.
• Εξυπηρετούνται περίπου 2500 Ασφαλισμένοι άμεσα ή έμμεσα – συνταξιούχοι
• Συναλλάσσονται περίπου 800 άτομα το μήνα.
• Εξυπηρετούνται πάνω από 50 ιατροί του Κέντρου Υγείας Μελιγαλά και Περιφερειακών Αγροτικών Ιατρείων.
• Οι αποστάσεις που θα πρέπει να καλύπτουν οι δημότες πολλών Τοπικών Κοινοτήτων του Δήμου μας προκειμένου να έχουν πρόσβαση σε ΙΚΑ (Καλαμάτα, Μεσσήνη και Κυπαρισσία) υπερβαίνουν τα 80-90 χιλιόμετρα και δεδομένου της ελλιπούς τακτικής συγκοινωνίας το κόστος που δημιουργείται στους πολίτες είναι αβάστακτο.
• θα υπάρχει έντονο πρόβλημα τόσο στην επιχειρηματική, εμπορική, και οικοδομική δραστηριότητα της ευρύτερης περιοχής.
• Υπάρχει η ΒΙ.ΠΕ. Μελιγαλά η οποία αναπτύσσεται συνεχώς και δεδομένου ότι ο Μελιγαλάς είναι το κέντρο της Άνω Μεσσηνίας αλλά και η έδρα του Καλλικρατικού Δήμου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου