Pages

Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2013

Καθυστερήσεις σκόπιμες ή μη του ελληνικού Δημοσίου «φόρτωσαν» τον προϋπολογισμό στο Μορέα

Η μερική ολοκλήρωση, αφού υπολείπεται ακόμα ο περιμετρικός Καλαμάτας και το τμήμα Λεύκτρο- Σπάρτη, του αυτοκινητόδρομου «Κόρινθος- Τρίπολη- Καλαμάτα» μπορεί να προκάλεσε «ρίγη συγκίνησης και ικανοποίησης» στους χρήστες, από τη στιγμή που η χρονική απόσταση από και προς την Αθήνα μειώθηκε σημαντικά, όμως, σχεδόν καθημερινά, τα οικονομικά στοιχεία καταδεικνύουν ότι είναι... στρωμένος με εκατομμύρια υπέρ της αναδόχου εταιρείας και κατά των πολιτών. Υπενθυμίζουμε, όπως είχε αναφέρει από το προηγούμενο διάστημα το «Θάρρος», ότι ήδη η ανάδοχος εταιρεία έχει λάβει 68 εκατομμύρια ευρώ, ενεργοποιώντας τη ρήτρα στη σχετική σύμβαση με το Ελληνικό Δημόσιο και υποστηρίζει ότι η όποια καθυστέρηση στο έργο πληρώνεται από το κράτος. Κι όλα αυτά, γιατί μια απόφαση παρέμεινε στο συρτάρι του υπουργείου Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής (ΥΠΕΚΑ), αφού οι υπηρεσίες καθυστέρησαν να κοινοποιήσουν υπουργική απόφαση για την τροποποίηση περιβαλλοντικών όρων στο έργο! 
Η απόφαση του υπουργού της εποχής εκείνης Γ. Σουφλιά για τις αλλαγές στη χάραξη της περιμετρικής οδού Καλαμάτας πάρθηκε το 2009 και πέρασαν σχεδόν δύο χρόνια μέχρι να δημοσιοποιηθεί η σχετική Κοινή Υπουργική Απόφαση τροποποίησης των περιβαλλοντικών όρων (11/1/2011)! Και μάλιστα, την υπουργική αυτή απόφαση υπογράφει, ως υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης, η Κατερίνα Μπατζελή, η οποία όμως είχε παραιτηθεί σχεδόν τέσσερις μήνες πριν (7 Σεπτεμβρίου 2010) και στη θέση της είχε πάει ο Κώστας Σκανδαλίδης! Το γαϊτανάκι των καθυστερήσεων σιγοντάρουν και οι αποφάσεις των δικαστηρίων για τις απαλλοτριώσεις και όχι μόνο. Έτσι, για την πρωταπριλιά του 2014 αναβλήθηκε η υπόθεση νέων αναγκαστικών απαλλοτριώσεων ακινήτων, οι οποίες συνδέονται με την περιμετρική οδό Καλαμάτας. Υπόθεση που λίμναζε για λόγους αδιευκρίνιστους από τις αρχές του 2009. .tharrosnews

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου