«Το Βήμα» αποκαλύπτει το περιεχόμενο της δικογραφίας στην οποία περιγράφεται πώς στηνόταν το λαθρεμπόριο καυσίμων στον Πειραιά, πώς γέμιζαν τα βυτία με νερό, πώς ζύγιζαν με την ανοχή και τελωνειακών υπαλλήλων φορτίο που δεν ανταποκρινόταν στην πραγματικότητα, πώς έκλεβαν στο ζύγισμα αλλά και πώς κλέβονταν ακόμα και μεταξύ τους.
Στους διαλόγους-φωτιά που εξελίσσονται προγραμματίζεται και το επόμενο κόλπο.
Ο προφυλακισμένος ιδιοκτήτης της ΕΤΕΚΑ πρωταγωνιστεί σε έναν διάλογο στον οποίο φαίνεται να ενδιαφέρεται για το «ψάρεμα» Ιανουάριο μήνα. Εκείνος επιμένει ότι όντως ήθελε να ψαρέψει, αλλά η ανακρίτρια είχε άλλη άποψη και εξέλαβε τον διάλογο ως κωδικό για εξόρμηση λαθρεμπόρων.
Παράλληλα περιγράφεται ότι επί έξι μήνες οι υπεύθυνοι της εταιρείας παρότρυναν τους οδηγούς βυτιοφόρων να μην παραδίδουν ολόκληρη την ποσότητα του πετρελαίου στα πλοία όπου πήγαιναν με σκοπό τον προσπορισμό παράνομου οφέλους.
Το υπόλοιπο του πετρελαίου, σύμφωνα με το κατηγορητήριο, επέστρεφε στην εταιρεία.
Έκλεβαν και οι οδηγοί του βυτιοφόρου, οι οποίοι κρατούσαν και για λογαριασμό τους μέρος του πετρελαίου και ουσιαστικά το διακινούσαν σε συγκεκριμένους πρατηριούχους κλέβοντας και την εταιρεία!
Συνεννοούνταν με τον χειριστή της γεφυροπλάστιγγας και έκλεβαν και στο ζύγισμα. Δεν έφτανε που το φορτίο ήταν ελλειμματικό, αλλά εκ των προτέρων παρενέβαιναν στο λογισμικό και έκλεβαν εξαπατώντας και τους τελωνειακούς και τους υπευθύνους των πλοίων που παρελάμβαναν τα καύσμα. Ο χειριστής που συνεργαζόταν έπαιρνε ως αμοιβή για κάθε τόνο 150 ευρώ. Αν συναινούσε και αυτός που παρελάμβανε, έπαιρνε και αυτός
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου