Παρά την αδιαφορία των υπεύθυνων... αρχόντων του νομού (βουλευτές συμπολίτευσης, αντιπεριφερειάρχης, δήμαρχοι), υπάρχουν ακόμα πολίτες που επιμένουν ότι η επαναλειτουργία του προαστιακού Καλαμάτας- Μεσσήνης, όχι μόνο δεν είναι μια υπόθεση χαμένη, αλλά, τουναντίον, θα έχει βέλτιστα αποτελέσματα στη ζωή της περιοχής. Για το λόγο αυτό, ο Σύλλογος Φίλων Σιδηροδρόμου «Amnizia Railfan Club» εκδηλώνει πρωτοβουλία για την επαναλειτουργία της προαστιακής γραμμής Καλαμάτα - ΤΕΙ – Μεσσήνη. Μάλιστα, απέστειλε σχετική επιστολή σε πολιτικούς και υπηρεσιακούς παράγοντες, ενώ πραγματοποιεί διαδικτυακή συγκέντρωση υπογραφών για την ενίσχυση του αιτήματος. Στην επιστολή του «Amnizia Railfan Club» αναφέρονται τα εξής: «Έχουν περάσει πλέον τρία χρόνια από τη σχεδόν καθολική αναστολή λειτουργίας του σιδηροδρομικού δικτύου της Πελοποννήσου και η Καλαμάτα – η πληρέστερα εξυπηρετούμενη πόλη από το σιδηρόδρομο στην Πελοπόννησο μέχρι και το 2011 – έχει αποκοπεί σιδηροδρομικά από την υπόλοιπη Ελλάδα και τις γειτονικές της επαρχίες.
Το μηχανοστάσιο της Καλαμάτας είναι πιο σύγχρονο, πιο ευρύχωρο και καλύτερα φυλασσόμενο. Συρμοί υπάρχουν στο μηχανοστάσιο της Καλαμάτας, φυλασσόμενοι και διατιθέμενοι σε άριστη κατάσταση και μπορούν άμεσα να χρησιμοποιηθούν. Υπάρχουν ήδη κατασκευασμένες σύγχρονες και λειτουργικές αποβάθρες για συχνές στάσεις στην προαστιακή γραμμή Καλαμάτας – Μεσσήνης, η οποία υπέστη ριζική ανακαίνιση την τελευταία πενταετία. Η γραμμή αυτή ενώνει τα κέντρα της Καλαμάτας και της Μεσσήνης με τη Βιομηχανική Περιοχή, όπου συγκεντρώνονται έντονες επαγγελματικές δραστηριότητες, με το στρατιωτικό και με το πολιτικό αεροδρόμιο της πόλης, το οποίο αναβαθμίζεται, με το ΤΕΙ Καλαμάτας, τον ΟΑΕΔ, καθώς και με τις δυτικές συνοικίες της Καλαμάτας και τον εκτεταμένο οικιστικό ιστό του Ασπροχώματος. Αλλά το βασικότερο, ο κόσμος της Μεσσήνης και της Καλαμάτας έχει ήδη αποδείξει ότι ζητά το τρένο. Το οικονομικό, ταχύ, φιλικό, δικό του τρένο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου