Σε φάση ανάτασης μπαίνουν τα μεγάλα τεχνικά έργα της Ηπείρου και της Πελοποννήσου καθώς μέσα στις επόμενες μέρες θα προστεθεί η επέκταση της σύμβασης για τον Άξονα Κεντρικής Ελλάδας που έχει αναλάβει η ΓΕΚ -Τέρνα με την κατασκευή του ορφανού τμήματος Λαμία -Ξυνιάδα καιτο Πάτρα – Πύργος στην Ολυμπία Οδό, το οποίο προβλέπεται να δημοπρατηθεί σε δέκα μέρες.Μέχρι τα τέλη του χρόνου προβλέπεται να προκηρυχθεί αντίστοιχα και το τμήμα από το Καλό Νερό μέχρι την Τσακώνα, με το οποίο κλείνουν οι μεγάλες εκκρεμότητες στα έργα της Πελοποννήσου. Πρόκειται για τρία τμήματα που είχαν αφαιρεθεί από τις αρχικές συμβάσεις λόγω περικοπής του τεχνικού και οικονομικού αντικειμένου και τα οποία μετά από ισχυρές πιέσεις τοπικών παραγόντων και βουλευτών "ξανακουμπώνουν" με τα μεγάλα οδικά έργα, με το πρώτο να αποτελεί τμήμα της σύμβασης παραχώρησης του Ε65 και το δεύτερο να κατασκευάζεται ως δημόσιο έργο.
Συγχρόνως, προχωρούν οι υποδομές για το λιμάνι της Ηγουμενίτσας και της Πάτρας, για το οποίο έχει κατασκευαστεί μέχρι σήμερα το 40% του έργου και έχουν εκδοθεί όλες οι απαιτούμενες άδειες για τα λιμενικά έργα και τις κτιριακές εγκαταστάσεις. Συγχρόνως μέχρι τα τέλη του μήνα θα παραδοθούν τα έργα του ανισόπεδου κόμβου για την σύνδεση των παραγλαύκιων αρτηριών με το νέο λιμάνι της Πάτρας, έξι μήνες νωρίτερα από το προβλεπόμενο χρονοδιάγραμμα.Πρόκειται για ένα σημαντικό συγκοινωνιακό έργο που μαζί με την Ευρεία Παράκαμψη Πατρών θα συμβάλλουν στην αποσυμφόρηση της Αχαϊκής πόλης. Σε πλήρη εξέλιξη είναι επίσης τα έργα στο αεροδρόμιο Ιωαννίνων το οποίο σε ένα χρόνο προβλέπεται ότι θα έχει πλήρη υποδομή για να υποδεχθεί πτήσεις από όλο τον κόσμο ενώ δρομολογούνται λύσεις για την αξιοποίηση των φραγμάτων της Μεσοχώρας και της Συκιάς με σκοπό την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας. Πρόκειται για υποδομές που έχουν παγώσει λόγω των δυσμενών αποφάσεων του ΣτΕ για την εκτροπή του Αχελώου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου