Pages

Πέμπτη 18 Σεπτεμβρίου 2014

Στα… όπλα η Μεσσηνία για το αεροδρόμιο στην Τρίπολη

Οι κυβερνητικές ανακοινώσεις για τη λειτουργία πολιτικού αεροδρομίου και στην Τρίπολη δίνουν μια ακόμα ευκαιρία για επιφανειακή αντιπαράθεση μεταξύ των δύο Δήμων (Τρίπολη-Καλαμάτα), αλλά και για μια ουσιαστική πολιτική διαμάχη μεταξύ αυτών που εμπνεύστηκαν την παραπάνω απόφαση και του δημάρχου Π. Νίκα και του βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Θ. Πετράκου. Ο πρώτος με γραπτή ανακοίνωσή του σημειώνει: «Στο αεροδρόμιο Καλαμάτας, που είναι το ταχύτερα αναπτυσσόμενο αεροδρόμιο της Ελλάδος, δεν έχει γίνει τα τελευταία χρόνια κανένα ουσιαστικό έργο για τη βελτίωση των υποδομών του. Κανένα ουσιαστικό έργο, δηλαδή, για την “πύλη εισόδου” μιας περιοχής, για την οποία υπάρχει αισιοδοξία και αποδείξεις ραγδαίας ανάπτυξης.
Αντίθετα, ανακοινώθηκε με τυμπανοκρουσίες ο εκσυγχρονισμός και η λειτουργία ανταγωνιστικού αεροδρομίου στην Τρίπολη (μισή ώρα απόσταση), κάτι που θα πλήξει καίρια το αεροδρόμιο της Καλαμάτας. Κι εδώ προκύπτουν τα εύλογα ερωτήματα: Το ορθό και το λογικό δεν είναι να ολοκληρώνουμε τις στοιχειώδεις υποδομές σ’ ένα αεροδρόμιο (Καλαμάτας) πριν φτιάξουμε το άλλο (Τρίπολη); Από ποια μελέτη (τεχνική, οικονομική κ.λπ.) προκύπτει η ανάγκη λειτουργίας αεροδρομίου (Τρίπολη) σε μισή ώρα απόσταση (Καλαμάτα); Η επιλογή της διαδικασίας ΣΔΙΤ (Σύμπραξη Δημοσίου – Ιδιωτικού Τομέα) σημαίνει ότι και το κράτος πρέπει να βάλει χρήματα. Δηλαδή, για το αεροδρόμιο της Τρίπολης υπάρχουν χρήματα και γι’ αυτό της Καλαμάτας δεν υπάρχουν; tharros.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου