Pages

Τετάρτη 3 Δεκεμβρίου 2014

Δρόμος Πάτρα – Πύργος : Το έργο σε νέες περιπέτειες ή «Ζήσε Μάη μου….»

Το έχουμε ξαναγράψει : Μακάρι στο τέλος για το θέμα αυτό, του σημαντικότερου έργου για το Νομό Ηλείας, να διαψευστούμε εμείς και να αποδειχθούν αβάσιμες οι επιφυλάξεις μας. Αλλά όσο βλέπουμε ότι η ημέρα «που θα κοπεί η κορδέλα» για την λειτουργία του έργου, ολοένα ξεμακραίνει, τόσο οι προβληματισμοί μας μεγαλώνουν. Γι’αυτό με βάση τα συνολικά μέχρι σήμερα δεδομένα, δηλαδή με βάση τις αποφάσεις, τις δηλώσεις, τις επισκέψεις, τις αντιδράσεις, θα επιχειρήσουμε να προσδιορίσουμε που βρίσκεται σήμερα η πορεία του έργου και ποια είναι η προοπτική κατασκευής του. Κατ’αρχήν, στις 11-12-2013 δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα της Κυβερνήσεως ο Νόμος 4219/2013.
Στο άρθρο 5 του Νόμου αυτού οριζόταν, μεταξύ άλλων, ότι : “Ο οδικός άξονας «Αυτοκινητόδρομος Πάτρα – Πύργος – Τσακώνα» χαρακτηρίζεται ως έργο υποδομής άμεσης προτεραιότητας, προκειμένου, αμέσως μετά την εξαίρεσή του από τη Σύμβαση Παραχώρησης του Έργου της Μελέτης, Κατασκευής, Χρηματοδότησης, Λειτουργίας. Συντήρησης και εκμετάλλευσης του Αυτοκινητόδρομου Ελευσίνα – Κόρινθος – Πάτρα – Πύργος – Τσακώνα (η Σύμβαση Παραχώρησης), όπως αυτή θα ισχύσει μετά την τροποποίησή της σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στο άρθρο τέταρτο του παρόντος νόμου, να δημοπρατηθεί εντός του πρώτου εξαμήνου του έτους 2014. Ειδικά : Α) το τμήμα από Α/Κ Μυντιλογλίου (πέρας παράκαμψης Πάτρας)έως Α/Κ Πύργου θα κατασκευασθεί σύμφωνα με τις έρευνες και μελέτες που υποχρεούται να εκπονήσει ο Παραχωρησιούχος δυνάμει της παραγράφου 18.2.3 της τροποποιημένης Σύμβασης Παραχώρησης, μέσω της αξιοποίησης εθνικών και κοινοτικών πόρων, με στόχο η κατασκευή του να έχει ολοκληρωθεί όχι αργότερα από την ολοκλήρωση του έργου της Σύμβασης Παραχώρησης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου