Συνεχίζονται τα έργα μετά τη θεομηνία των προηγούμενων ημερών και με την ελπίδα να μην έχουν υπάρξει ζημιές στα εργοτάξια του αυτοκινητόδρομου. Μετά τις εικόνες που καταγράφηκαν τόσο στην Αιτωλοακαρνανία όσο και στην Άρτα αλλά και την Ήπειρο, η ηρεμία επανέρχεται σταδιακά και στα εργοτάξια.
Η πρόοδος του έργου που έχει ξεπεράσει το 50% θα γίνει εμφανής περισσότερο τους καλοκαιρινούς μήνες, όταν θα έχουμε τον καιρό σύμμαχο, όπως δήλωσε στο ypodomes.com πηγή από την κατασκευαστική εταιρεία.
Να θυμίσουμε πως το επίσημο χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης έχει ως στόχο τη λειτουργία του άξονα σε περίπου 10 μήνες ενώ σε 18 μήνες (τον Αύγουστο του 2016) έχει τεθεί στόχος για τη λειτουργία της σήραγγας Κλόκοβας μήκους 2,9χλμ.
Στα θετικά το γεγομος πως τα προβλήματα με τις απαλλοτριώσεις και με την αρχαιολογία, έχουν ξεπεραστεί σχεδόν στο σύνολό τους και εκτιμάται ότι το χρονοδιάγραμμα θα τηρηθεί.
Στην Ιονία Οδό θα λειτουργήσουν τέσσερις μετωπικοί σταθμοί διοδίων. Το κόστος θα υπολογίζεται με ηλεκτρονικά μέσα και θα είναι πλήρως ανταποδοτικό της απόστασης που κάποιος διήνυσε.
Παράλληλα, θα λειτουργήσουν πλευρικοί σταθμοί διοδίων, σε πέντε ανισόπεδους κόμβους. Πρόκειται, για τους κόμβους στη Γαυρολίμνη, το Μεσολόγγι, στον Κουβαρά, την Αρτα και τον Γοργόμυλο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου