Τη ματαίωση του διαγωνισμού για την ολοκλήρωση του άξονα Πάτρας - Πύργου ζήτησε πριν από μία εβδομάδα ο αν. υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης. Παρότι στο αίτημα δεν διευκρινίζεται η αιτία, το πιθανότερο είναι ότι ο νέος υπουργός τάσσεται υπέρ της επαναδημοπράτησης του έργου σε τμήματα. Μάλιστα, τοπικοί παράγοντες προτείνουν τη «σαλαμοποίησή» του... έως και σε οκτώ διαγωνισμούς! Μια πρόταση που μπορεί να ικανοποιεί τις τεχνικές εταιρείες, ωστόσο θα αυξήσει το κόστος, αλλά και το «ρίσκο» του έργου.
Οπως αποκάλυψε η «Κ» (27 Φεβρουαρίου), μία από τις πρώτες κινήσεις του αν. υπουργού Υποδομών Χρ. Σπίρτζη (που αναλαμβάνει επισήμως καθήκοντα σήμερα το μεσημέρι) ήταν να βολιδοσκοπήσει τις υπηρεσίες του υπουργείου, κατά πόσον είναι εφικτό ο διαγωνισμός για την ολοκλήρωση του τμήματος Πάτρας - Πύργου να μην είναι ενιαίος.
Την προηγούμενη Παρασκευή ο κ. Σπίρτζης ζήτησε εγγράφως από τον υπουργό Οικονομίας, Υποδομών, Ναυτιλίας και Τουρισμού, Γ. Σταθάκη, τη ματαίωση του διαγωνισμού, που είχε πάρει παράταση έως τις 31 Μαρτίου. Ο κ. Σταθάκης αναμένεται να τοποθετηθεί στις αρχές της επόμενης εβδομάδας.
Παρότι στο έγγραφο δεν ορίζεται ο λόγος της ματαίωσης, είναι προφανές ότι ο νέος αναπληρωτής υπουργός τάσσεται υπέρ του διαχωρισμού του έργου. Το αίτημα αυτό υποστηρίζουν τεχνικοί και πολιτικοί παράγοντες της Αχαΐας και της Ηλείας. Χαρακτηριστικά, ο τέως βουλευτής Μεσσηνίας της Ν.Δ. Γ. Λαμπρόπουλος ανακοίνωσε προ ημερών ότι το έργο θα χωριστεί σε οκτώ (!) τμήματα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου