Πάταξη της διακίνησης του χύμα ελαιολάδου, βελτίωση της ποιότητας του προϊόντος καθώς και την υποστήριξη προωθητικών δράσεων στις διεθνείς αγορές, ζητούν οι επαγγελματίες. Τι ειπώθηκε σε ημερίδα του ΣΕΒΙΤΕΛ.
Την ανάγκη σχεδιασμού και υιοθέτησης μιας μακρόχρονης εθνικής στρατηγικής εξωστρέφειας για τον ελαιοκομικό τομέα, επεσήμαναν όλοι οι εισηγητές στην ημερίδα με θέμα: «Ανάπτυξη του ελαιοκομικού τομέα: σταθερότητα, ανταγωνιστικότητα, εξωστρέφεια», την οποία διοργάνωσε την περασμένη Δευτέρα, ο Σύνδεσμος Ελληνικών Βιομηχανιών Τυποποιήσεως Ελαιολάδου (ΣΕΒΙΤΕΛ), σε κεντρικό ξενοδοχείο των Αθηνών.
Οι βασικοί άξονες αυτής της στρατηγικής θα πρέπει να περιλαμβάνουν: την πάταξη της διακίνησης του χύμα-ανώνυμου ελαιολάδου, την διαρκή βελτίωση της ποιότητας του προϊόντος από την παραγωγή μέχρι και της κατανάλωση, την διεύρυνση της χρήσης του ελαιολάδου σε όλο το φάσμα της αγοράς καθώς και την υποστήριξη προωθητικών δράσεων για την εξαγωγή του ελληνικού ελαιολάδου στις διεθνείς αγορές.
Όπως αναφέρει η σχετική ανακοίνωση, στην ημερίδα παραβρέθηκε και απηύθυνε σύντομο χαιρετισμό ο Γενικός Γραμματέας του ΥΠΑΠΕΝ – Αγροτική Ανάπτυξη Δημήτρης Γελαλής, ο οποίος επεσήμανε ότι οι ενέργειες που πρέπει να γίνουν προκειμένου ο κλάδος να αναπτυχθεί, είναι η συνεργασία όλων των φορέων του κλάδου, ο σωστός συνεργατισμός και η καθετοποίηση της παραγωγής. Οι επιδοτήσεις τόνισε ο Γενικός Γραμματέας, δεν αποτελούν λύση για την ανάπτυξη του τομέα.
Ο Πρόεδρος του ΣΕΒΙΤΕΛ Γρηγόρης Αντωνιάδης, αναφέρθηκε στον μισό αιώνα δράσης, του Συνδέσμου, μισό αιώνα εκπροσώπησης σε εθνικό, ευρωπαϊκό και διεθνές επίπεδο, ενημέρωσης και υποστήριξης των μελών του, καθώς και προβολής και προώθησης του ελληνικού ελαιολάδου στις διεθνείς αγορές, δραστηριοτήτων δηλαδή που αποτυπώνουν το ενδιαφέρον της ελληνικής επιχειρηματικότητας για τη σωστή διαχείριση του κορυφαίου αυτού διατροφικού αγαθού.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου