Το θέμα της τουριστικής προβολής της Καλαμάτας, αλλά και της Μεσσηνίας γενικότερα, είναι εδώ και μερικά χρόνια στην πρώτη γραμμή ενδιαφέροντος όλων των εμπλεκόμενων φορέων. Δήμοι, Περιφέρεια, σύλλογοι, κόμματα, την περιγράφουν ως ακρογωνιαίο λίθο για την ανάπτυξη της περιοχής μας.
Κατά καιρούς, η αλήθεια είναι, έχουν γίνει προσπάθειες προς τη σωστή κατεύθυνση. Τελευταίο παράδειγμα το καλαματιανό τριήμερο στη Θεσσαλονίκη, όπου έγιναν σημαντικές παρεμβάσεις, κυρίως, από την πλευρά των ανθρώπων του τουρισμού.
Οι συζητήσεις με το Ελληνοσερβικό Επιμελητήριο, η συμφωνία με τους εκπροσώπους των ΚΑΠΗ και η προώθηση τοπικών μας προϊόντων σε καταστήματα εστίασης της Θεσσαλονίκης ήταν ορισμένες από τις πρωτοβουλίες που θα αποδώσουν καρπούς.
Από την πλευρά μας, θεωρούμε ότι βασικότερος παράγοντας για να υπάρξει περαιτέρω βελτίωση του τουριστικού ρεύματος είμαστε εμείς οι ίδιοι, που πρώτα και κύρια πρέπει να αγαπήσουμε τον τόπο μας.
Κι αυτό σημαίνει, φυσικά, μια σειρά από δράσεις. Πρώτα οι Δήμοι θα πρέπει να φροντίζουν για την καθαριότητα και το περιβάλλον της περιοχής τους.
Μετά, τα καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος θα πρέπει να εντάξουν τη λέξη «ποιότητα» τόσο στην παροχή των υπηρεσιών όσο και στην κουζίνα τους, μέσω της χρήσης αποκλειστικά τοπικών προϊόντων. Δεν είναι δυνατόν ο επισκέπτης να ζητά λάδι σ’ ένα εστιατόριο και να του προσφέρεται ό,τι χειρότερο υπάρχει. Θεωρούμε αδιανόητο τα ξενοδοχεία μας να μη διαθέτουν αποκλειστικά και μόνο για πρωινό ή γεύμα ή δείπνο μεσσηνιακά προϊόντα. Η τοπική μας κουζίνα πρέπει να υπάρχει παντού.
Τις προηγούμενες ημέρες καθόμουν με παρέα φίλων σε καφέ στην κεντρική πλατεία. Όταν έφτασε η ώρα του... τσίπουρου, ζήτησαν από το γκαρσόνι να τους πει τι έχει και, αντί να προτιμήσουν μία από τις τοπικές εταιρείες, οι οποίες παράγουν ποιοτικότατο προϊόν, αποφάσισαν να πιούν κάτι άλλο. Προσωπικά, το θεώρησα αδιανόητο, αν και δεν έκανα καμία παρέμβαση. Aπό το Θάρρος. Συμφωνούμε απόλυτα φυσικά...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου