Pages

Τετάρτη 6 Μαΐου 2015

ΕΡΓΟΤΑΞΙΟ ΦΑΝΤΑΣΜΑ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΓΑΡΓΑΛΙΑΝΟΙ-ΡΩΜΑΝΟΥ

Δρόμος Γαργαλιάνοι – Ρωμανού … εκεί που σταμάτησε ο χρόνος το καλοκαίρι του 2011.
Το πιο σημαντικό έργο της Μεσσηνίας που χρηματοδοτήθηκε από το Γ’ ΚΠΣ ξεκίνησε το Φεβρουάριο του 2007 (τότε υπογράφηκε η σύμβαση με τον ανάδοχο) και θα έπρεπε να έχει ολοκληρωθεί το 2008. Ολα όμως πήγαν πίσω, αφού οι επιτάξεις των ιδιοκτησιών για να γίνει το έργο ξεκίνησαν το Σεπτέμβριο του 2007 – δηλαδή 7 μήνες μετά την έναρξή του! Για τη διάλυση της εργολαβίας ο ανάδοχος «Μετρό ΑΤΕ» είχε ζητήσει αποζημίωση 44 εκ. ευρώ καθώς, όπως δηλώνει, οι δυσκολίες που ανέκυψαν στην τέλεση του έργου δεν αφορούσαν δική του υπαιτιότητα. Η Οικονομική Επιτροπή της Περιφέρειας Πελοποννήσου απέρριψε το αίτημα του αναδόχου, ο οποίος έχει κινηθεί και δικαστικά για αποζημίωση, ενώ έχει καταθέσει ένσταση και στο υπουργείο Υποδομών.
Την ίδια ώρα, η Περιφέρεια Πελοποννήσου βιάζεται να τελειώσει το έργο εντός του 2015, καθώς σε διαφορετική περίπτωση θα πρέπει να επιστραφούν χρήματα στα ευρωπαϊκά ταμεία. Στις 10 Φεβρουαρίου 2015 πραγματοποιήθηκε με επιτυχία η δημοπράτηση του έργου  «ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΟΔΟΥ ΓΑΡΓΑΛΙΑΝΟΙ – ΡΩΜΑΝΟΣ ΤΜΗΜΑ ΤΗΣ Ε.Ο. ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑΣ – ΦΙΛΙΑΤΡΩΝ – ΠΥΛΟΥ» με έκπτωση 50,5% και ανάδοχο την εταιρεία ΕΡΓΟΔΥΝΑΜΙΚΗ ΠΑΤΡΩΝ ΑΤΕ.
Το σίγουρο είναι πως η περίπτωση του δρόμου “Γαργαλιάνοι – Ρωμανός”, συνολικού μήκους 13 χλμ., αποτελεί ζωντανή απόδειξη οδικού έργου το οποίο χρηματοδοτείται συνέχεια και μοιάζει με βαρέλι δίχως πάτο.
Σε επίσκεψη που έκανε το gargalianoionline.gr στο εργοτάξιο της «Μετρό ΑΤΕ», στο χώρο που βρίσκονται παροπλισμένα εδώ και τέσσερα χρόνια τα μηχανήματα του αναδόχου, το σκηνικό θυμίζει ταινία του Σπίλμπεργκ. Όπως θα δείτε στις παρακάτω φωτογραφίες ο χρόνος «σημαδεύει» ακόμη και τα άψυχα αντικέιμενα. Γερασμένα μηχανήματα δεξιά και αριστερά του δρόμου σαπίζουν… Στο χώρο του εργοταξίου συναντήσαμε τον Σπύρο, πρόκειται για τον φύλακα του εργοταξίου, ο οποίος βρίσκεται από την έναρξη των εργασιών στην περιοχή και τα τελευταία τέσσερα χρόνια βρίσκεται εκεί μόνο για την φύλαξη των μηχανημάτων. Μένει χειμώνα – καλοκαίρι σε ένα από τα κοντέινερ της εταιρείας. ΠΗΓΗ GARGALIANOIONLINE.GR

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου