Πριν από δύο ημέρες σε όλα τα καταστήματα της ΔΕΗ ανά την επικράτεια έκανε «πρεμιέρα» το νέο πληροφοριακό σύστημα εξυπηρέτησης καταναλωτών «SAP», ένα ηλεκτρονικό δίχτυ, που σκοπό έχει να αυξηθεί η εισπραξιμότητα του διόλου ευκαταφρόνητου ποσού των 1,9 δισ. ευρώ από ανεξόφλητους λογαριασμούς.
Τι κάνει το SAP; Διασταυρώνει τα τετραγωνικά ενός ακινήτου με την κατανάλωση σε ρεύμα, και έτσι επιτρέπει στη ΔΕΗ να διαπιστώνει κατά προσέγγιση κατά πόσον αυτοί που χρωστούν μεγάλα ποσά δεν πληρώνουν όχι επειδή δεν έχουν τα χρήματα, αλλά επειδή είναι συστηματικοί μπαταχτσήδες.Έτσι, αν ένας πελάτης της ΔΕΗ που διατηρεί ένα σπίτι πολλών τετραγωνικών συνεχίζει να έχει μεγάλη κατανάλωση ενώ από την άλλη δεν εξοφλεί τους λογαριασμούς του, αυτό δημιουργεί την υποψία ότι είναι απλώς κακοπληρωτής και όχι ότι δεν έχει να πληρώσει.
Σύμφωνα με τα όσα έχει γράψει το Energypress, το νέο λογισμικό δίνει τη δυνατότητα στη ΔΕΗ να κατηγοριοποιεί τους κακοπληρωτές με δύο κριτήρια που θα λειτουργούν συνδυαστικά, πρώτον με βάση το διάστημα της οφειλής, και δεύτερον με βάση το ύψος της.
1ον. Η πρώτη κατηγορία «χωρίζει» τους κακοπληρωτές σε πέντε κλίμακες ανάλογα με την ωρίμανση της οφειλής τους. Από 0 έως 60 ημέρες, από 61 έως 120 ημέρες, από 121 έως 180 ημέρες, από 181 έως 360 ημέρες, και από το 1 έτος και πάνω.
2ον. Η δεύτερη κατηγορία «σπάει» τους κακοπληρωτές ανάλογα με τα ποσά που χρωστούν. Εδώ θα γίνει διαχωρισμός μεταξύ οικιακών και επαγγελματικών.
3ον. Για τους επαγγελματίες καθιερώνονται πέντε κλίμακες ανάλογα με την οφειλή. Από 0 έως 3.000 ευρώ, από 3.001-10.000 ευρώ, από 10.001-50.000 ευρώ, από 50.001 έως 100.000 ευρώ, και από 100.001 ευρώ και πάνω.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου