ΣΤΙΣ Καλένδες έχουν παραπεμφθεί σοβαρά οδικά έργα της Τριφυλίας με υπερβολικές εκπτώσεις ή ακόμα χειρότερα χωρίς παράδοση αξόνων παρότι κοστίζουν πολλά εκατομμύρια ευρώ για τους φορολογούμενους αλλά και την Ευρωπαική ένωση. Τρανό παράδειγμα αποτελεί άξονας που δεν έχει παραδοθεί επίσημα.
ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑ-ΓΑΡΓΑΛΙΑΝΟΙ ΣΤΟ ΜΙΚΡΟΣΚΟΠΙΟ
Στέλεχος της περιφέρειας παραδέχτηκε σύμφωνα με πληροφορίες μας την παραπομπή στο μικροσκόπιο για το έργο βελτίωσης και συντήρησης της εθνικής οδού Κυπαρισσίας-Φιλιατρών-Γαργαλιάνων. Το έργο έχει συνολικό κόστος 600.000 ευρώ, δεδομένου ότι οι δεκάδες ενδιαφερόμενοι που παρουσιάστηκαν τελικά η προσφορά που κατατέθηκε ήταν μόνο από 3 ανάδοχους με την έκπτωση να αγγίζει τα 12%, γεγονός που ερμηνεύτηκε ως πρακτική που ξεπερνά τα όρια της πραγματικής εικόνας της αγοράς.! Μάλιστα η Οικονομική Επιτροπή της Περιφέρειας Πελοποννήσου όπως έχουμε ήδη αναφέρει σε άλλο σχόλιό μας εισάγει το θέμα με κατεπείγον έγγραφό της στο Περιφερειακό Συμβούλιο Δημοσίων Έργων, με εισηγήσεις της Διεύθυνσης Τεχνικών Έργων της Περιφερειακής Ενότητας Μεσσηνίας μαζί με τα πρακτικά της διαγωνιστικής διαδικασίας. Αν και οι εκπτώσεις αρκετές φορές αγγίζουν το 50% με το αρχικό ενδιαφέρον να είναι αυξημένο εν τούτοις καταλήγει να αφορά μόνο ελάχιστα συγκεκριμένα άτομα με χαμηλή έκπτωση που οδηγεί σε απαξίωση του έργου.
Ο ΔΡΌΜΟΣ ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑ- ΦΙΛΙΑΤΡΑ ΚΑΙ ΤΟ ΓΑΡΓΑΛΙΑΝΟΙ-ΡΩΜΑΝΟΥ
Σε ότι αφορά τον υφιστάμενο οδικό άξονα Κυπαρισσία- Φιλιατρά που είναι σε κυκλοφορία εδώ και 5 χρόνια μέχρι σήμερα απουσιάζουν τα τεχνικά έργα αλλά και η τοποθέτηση στηθαίων ασφαλείας. Σε 5 χρόνια μετά από διαμαρτυρίες κατοίκων κατασκευάστηκε ο κόμβος της Φαρακλάδας που αρχικά ήταν επικίνδυνος λόγω ελλικοειδούς στροφής για τους οδηγούς αλλά και έργα αποστράγγισης υδάτων στην Τερψιθέα κοντά στη ταβέρνα Στεφανή. Παρά τις πρόσθετες παρεμβάσεις που κόστισαν δεκάδες χιλιάδες ευρώ ο δρόμος δεν έχει παραδοθεί επίσημα στην περιφέρεια παρά μόνο έγινε εσωτερική παραλαβή από τις υπηρεσίες.
Το Γαργαλιάνοι-Ρωμανού δεν έχει παραδοθεί για 800 μέτρα στους οδηγούς τροχοφόρων καθώς χρήματα για την αποπεράτωσή του υπάρχουν, αλλά ακόμα δεν έχουν καταβληθεί αποζημιώσεις στους δικαιούχους κατοίκους που περιμένουν εδώ και 3 χρόνια περίπου μετά την επαναδημοπράτηση του άξονα. Η Τριφυλία αποτελεί μια περίπτωση που οφείλουν να δουν οι αρμόδιοι καθώς η σύνδεσή της με την costa navarino και την Τσακώνα και την Ηλεία αποτελεί κομβικό σημείο. Όμως αποτελεί μελανό σημείο για το μέλλον του τόπου...
ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΠΟΖΙΚΑΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου