Pages

Παρασκευή 16 Οκτωβρίου 2015

ΤΟ ΚΑΛΟΝΕΡΟ ΚΑΙ Η ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑ ΥΠΟΔΕΧΘΗΚΕ ΒΡΕΤΑΝΟΥΣ ΤΟΥΡΙΣΤΕΣ ΜΕ ΤΟ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟ ΠΑΡΑ ΤΗΝ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΗ ΤΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΟΣΕ


ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΠΟΖΙΚΑΣ
ΓΕΜΑΤΗ υποσχέσεις για το μέλλον ήταν η επίσκεψη Βρετανών τουριστών στο Καλονερό και Κυπαρισσία με διανυκτέρευση στα πλαίσια εκδρομικού τουρισμού που έχει διοργανώσει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Η άφιξη του συρμού έγινε το απόγευμα της Παρασκευής στον ιστορικό σταθμό του ΟΣΕ όπου είχαν την ευκαιρία να γευθούν τοπικές παραδοσιακές γεύσεις με πρωτοβουλία κατοίκων και του Δήμου παρουσία της προέδρου της τοπικής κοινότητας κας Αλεξοπούλου και των Αντιδημάρχων κ. Σπύρου Χρονόπουλου και Τάκη Τσίγγανου οι οποίοι κατάγονται από Καλονερό και Κυπαρισσία αντίστοιχα.
Οι επισκέπτες ξεναγήθηκαν στην Άνω πόλη Κυπαρισσίας, το Κάστρο των γιγάντων, στα ιστορικά σημεία αναφοράς του οικισμού ενώ γευμάτισαν στη περιοχή.
ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΧΩΡΙΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟ ΔΕΝ ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ
Καταπέλτης ωστόσο για την απαξίωση του δικτύου του σιδηροδρόμου ήταν σε δηλώσεις του ο συνδικαλιστής Παναγιώτης Κλειδόπουλος Αντιπρόεδρος στον Σύνδεσμο εργαζομένων Πελοποννήσου, μέλος του Δ.Σ. στον οργανισμό τροχαίου υλικού ο οποίος περιέγραψε με μελανά χρώματα τον τεμαχισμό του δικτύου, καθώς μεθοδευμένα δημιουργήθηκε ο τεμαχισμός του ΟΣΕ σε μικρές εταιρίες με στόχο την αποψίλωσή του. Πρόσθεσε ότι τελικά όλα δεν είναι κέρδος όπως συμβαίνει με οργανισμούς κοινής ωφέλειας όπως είναι τα σχολεία, νοσοκομεία, μεταφορές, με αποτέλεσμα να σπαταληθούν πόροι από τα ταμεία του ΟΣΕ χωρίς όμως αποτέλεσμα. Έφερε ως παράδειγμα το γεγονός ότι δεν είδαμε ποτέ μια ναυτιλιακή εταιρία να κατασκευάζει λιμάνια καθώς αυτό αποτελεί έργο του κράτους, αλλά στον ΟΣΕ συνέβη το αντίθετο με αποτέλεσμα να διογκωθεί και να κλείσει. Για τις κρατικές επενδύσεις με πόρους της Ευρώπης επισήμανε ότι το δίκτυο του οργανισμού είναι σε άθλια κατάσταση μετά την συντήρηση του στη Πελοπόννησο που κόστισε 80 εκ. ευρώ και την επόμενη ημέρα το τρένο διακόπηκε. Διευκρίνισε ότι πολιτισμένη κοινωνία χωρίς σιδηρόδρομο δεν υπάρχει ενώ άφησε αιχμές για το συρμό Κόρινθο -Πάτρα που ήταν κερδοφόρο και απαξιώθηκε μεθοδευμένα. Επίσης εξήγησε ότι δεν υπάρχει προσωπικό να συντηρήσει το τροχαίο υλικό με αποτέλεσμα να μην γίνονται προσλήψεις καταλήγοντας ότι δεν ξέρει που να ξεκινήσει και που να σταματήσει.
ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΦΘΗΚΕ Ο ΠΛΟΥΤΟΣ ΤΟΥ ΟΣΕ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΑ
Ο ξεναγός και αρχαιολόγος Κύρκος Απόλλων που συνεργάζεται με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ μίλησε για την προσπάθεια που ξεκίνησε το 2010 καταγράφοντας την αξία των μνημείων που συνδέονται με το σιδηρόδρομο λέγοντας ότι μειονέκτημα του πεπαλαιωμένου δικτύου με τους σταθμούς μνημεία μπορούσε να αποτελέσει μεγάλο πλεονέκτημα για την Ελλάδα με κερδοφόρο τουρισμό. Υπογράμμισε ότι οι τουριστικές εκδρομές ήταν πετυχημένες με συμμετοχή αρχικά 100 ατόμων και συνέχεια νέο ταξίδι το 2014 ενώ φέτος το ταξίδι φέτος έγινε κάτω από πολλές αντιξοότητες λόγω έλλειψης προσωπικού, του παλιού συρμού που δεν είναι σε θέση να λειτουργήσει, αλλά και την κατολίσθηση στα σύνορα Μεσσηνίας- Αρκαδιάς. Εξήγησε ότι έγινε δέκτης παραπόνων από ξένους τουρίστες για εγκαταλείφθηκε η περιουσία του ΟΣΕ που μπορούσε να αναδειχθεί με το πλούτο που διαθέτει. Επισήμανε ότι η ανταπόκριση του κόσμου και των φορέων ήταν συγκινητική που δείχνει ότι ο κόσμος αγαπά το τρένο αλλά μετά την διαπίστωση πρέπει να υλοποιηθούν και ανάλογες πράξεις με την ανάλογη κινητοποίηση δίνοντας σημασία στις υποδομές που έχουν αξία στο τόπο μας. 
ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΠΟΖΙΚΑΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου