Ένα εντυπωσιακό άρθρο δημοσίευσε το ingr για τη γέφυρα στην Τσακώνα που σε μερικές μέρες θα παραδοθεί στην κυκλοφορία. Ενώ στον κάθε διερχόμενο φαίνονται μόνο μερικά μέτρα γέφυρας, αυτή έχει τεχνικά χαρακτηριστικά που εντυπωσιάζουν. Συγκεκριμένα, το άρθρο έχει ως εξής: Στις αρχές του 2016 αναμένεται να δοθεί στην κυκλοφορία η γέφυρα Τσακώνας. Η παράδοση θα γίνει ταυτόχρονα με το τμήμα του αυτοκινητόδρομου Παραδείσια -Τσακώνα, συνολικού μήκους 10,2 χλμ., όπου το Φεβρουάριο του 2003 έγινε κατολίσθηση, με συνέπεια να μετακινηθούν 6 εκατομμύρια κυβικά μέτρα από χώμα και πέτρες. Σήμερα, η κυκλοφορία των οχημάτων διεξάγεται μέσω τοπικής παράκαμψης. Με το έργο αυτό ολοκληρώνεται πλήρως ο νέος αυτοκινητόδρομος Κορίνθου-Τρίπολης-Καλαμάτας. Ο προγραμματισμός προβλέπει αρχικά η εκχώρηση να γίνει στο Δημόσιο και από εκεί θα αναλάβει η Κοινοπραξία «Μορέας», που και θα διαχειρίζεται και θα συντηρεί τη γέφυρα.
Ο συνολικός προϋπολογισμός κατασκευής του έργου ανέρχεται σε 22.850.000 ευρώ συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ. Η γέφυρα (οι εργασίες κατασκευής της ξεκίνησαν στις αρχές του 2012) αποτελεί ένα από τα πιο δύσκολα έργα, αφού, όπως εξηγεί ο διευθυντής του έργου, Νίκος Ντονάς, επί της ουσίας κρέμεται πάνω από το σημείο της κατολίσθησης. Η βασική δυσκολία έγκειται στο γεγονός ότι ανεγέρθηκε σε σαθρό έδαφος. Σύμφωνα με το μελετητή τού έργου Σταμάτη Σταθόπουλο, η γέφυρα έχει κατασκευαστεί με τέτοιο τρόπο που μπορεί να αντέξει -ανάλογα την περίπτωση- ακόμη και σε σεισμούς μεγέθους 6,5- 7,5 Ρίχτερ και ένταση ανέμων έως 10 μποφόρ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου