Άλλο τύπου γυμνάσιο ενδέχεται να βρουν οι μαθητές μετά τις καλοκαιρινές τους διακοπές καθώς ο υπουργός Παιδείας Νίκος Φίλης σχεδιάζει σειρά αλλαγών, που ναι μεν μπορεί να κάνουν τους μαθητές να χαρούν, ωστόσο η αποτελεσματικότητά τους θα κριθεί εκ του αποτελέσματος, δεδομένου ότι υπάρχουν αντιδράσεις εκπαιδευτικών που εκτιμούν πως ευτελίζεται η Παιδεία.
Ο υπουργός Παιδείας την Παρασκευή ενημέρωσε το ΔΣ της ΟΛΜΕ για τις αλλαγές που θα προωθήσει για τα γυμνάσια, μέσα στο καλοκαίρι και μεταξύ αυτών πρότεινε από το διαχωρισμό των μαθημάτων σε «πρωτεύοντα» και «δευτερεύοντα» , την περιγραφική αξιολόγηση αντί των βαθμών, αλλά και η περικοπή κατά μία ώρα της διδασκαλίας των Αρχαίων Ελληνικών στο Γυμνάσιο.
Σημειώνεται ότι ο κ. Φίλης προ ημερών σε επεισοδιακή εκδήλωση στην Καλλιθέα χαρακτήρισε τη διδασκαλία των Αρχαίων Ελληνικών στο γυμνάσιο «παρά φύσιν», διερωτόμενος εάν είναι παιδαγωγικά σωστό ένα παιδί στην Α΄ Γυμνασίου «να τρώει στο κεφάλι τρεις ώρες Αρχαία Ελληνικά από το πρωτότυπο και δύο ώρες Νέα Ελληνικά».
«Τα παιδιά μας δεν μιλάνε σωστά τα ελληνικά. Κάτι φταίει. Τα αρχαία ελληνικά βοηθούν στο να μαθαίνουν τη γλώσσα καλύτερα. Εσείς λέτε ναι, εγώ δεν ξέρω», είπε.
Έτσι λοιπόν, σύμφωνα με πληροφορίες, με εντολή του κ. Νίκου Φίλη για να μιλήσουν τα παιδιά καλύτερα ελληνικά, θα «κοπεί» μία ώρα από τη διδασκαλία των Αρχαίων Ελληνικών κάθε εβδομάδα, με πολλούς εκπαιδευτικούς να εκφράζουν τις αντιρρήσεις τους επισημαίνοντας ότι η εφαρμογή του μονοτονικού είχε και έχει ως αποτέλεσμα τις εκφραστικές δυσκολίες που αντιμετωπίζει μεγάλη μερίδα του κόσμου και ιδιαίτερα η νεολαία.
Επίσης με τις αποφάσεις του υπουργείου Παιδείας οι ώρες διδασκαλίας στα Γυμνάσια γίνονται 32 από 35 την εβδομάδα και τα μαθήματα από την επόμενη σχολική χρονιά χωρίζονται σε «πρωτεύοντα» και «δευτερεύοντα».
Ακόμη θα περικοπεί μεγάλο μέρος της διδακτέας και εξεταστέας ύλης στα σχολεία της χώρας, ενώ η πρόταση για τετραετές γυμνάσιο και διετές λύκειο θα εφαρμοσθεί ύστερα από δύο έτη και όχι από την επόμενη σχολική χρονιά. Από τη νέα χρονιά θα μπορούν περισσότεροι καθηγητές άλλων ειδικοτήτων να διδάσκουν και άλλα «παρεμφερή» μαθήματα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου