Αιχμές κατά του γενικού γραμματέα Υποδομών, Γ. Δέδε, για το «πράσινο» παρελθόν του αφήνει ο Γ. Λαμπρόπουλος, ξεχνώντας ότι ο ίδιος έχει συνεργαστεί με το ΠΑΣΟΚ του Βενιζέλου την περίοδο 2012 – 2015. Παράλληλα ο κ. Λαμπρόπουλος σε ανακοίνωσή του, στην οποία ασκεί κριτική στην κυβέρνηση για τους οδικούς άξονες της Μεσσηνίας, αποφεύγει να απαντήσει σε δύο βασικά ερωτήματα:
Πόσο στοίχησε στον Έλληνα πολίτη ο περιμετρικός της Καλαμάτας και πόσο θα στοίχιζε το Καλαμάτα – Ριζόμυλος που η κυβέρνησή του ενέταξε στο ΕΣΠΑ δύο μόλις ημέρες πριν τις εκλογές.
Συγκεκριμένα στην ανακοίνωσή του ο κ. Λαμπρόπουλος σημειώνει: «Στις δημόσιες τοποθετήσεις μου της περασμένης εβδομάδας, που αφορούσαν τα έργα στον Νομό μας, αν και η Μεσσηνία στη σημερινή συγκυβέρνηση εκπροσωπείται με δυο Υπουργούς- ελπίζω όχι λόγω έλλειψης ενδιαφέροντος εκ μέρους τους- αντ΄αυτών απάντησε ο Γενικός Γραμματέας Υποδομών κ. Δέδες, γνήσιος εκπρόσωπος, γέννημα και θρέμμα του παλαιού πολιτικού συστήματος. Υπενθυμίζεται, ότι ο κ. Δέδες, που σήμερα κατηγορεί, μέχρι που ο ΣΥΡΙΖΑ έγινε Κυβέρνηση και πήρε την κυβερνητική θεσούλα, ήταν από τα παλαιότερα κομματικά στελέχη του ΠΑΣΟΚ στην Κορινθία, υποψήφιος για Περιφερειάρχης το 2014 με την στήριξη του ΠΑΣΟΚ Κορινθίας και άλλων στελεχών του ΠΑΣΟΚ άλλων Νομών και φυσικά χωρίς να έχει καμία αντίρρηση, μέχρι τότε για τα έργα της Κυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ μετά το 2009, και της Συγκυβέρνησης μετά το 2012.
Ακριβώς ίδια περίπτωση είναι και ο αρμόδιος υπουργός του, κ. Σπίρτζης, που και αυτός έγινε ΣΥΡΙΖΑ την επομένη των εκλογών του Ιανουαρίου 2015. Άξιος ο μισθός τους! Πέρασαν από την Κολυμβήθρα του ΣΥΡΙΖΑ και τώρα το παίζουν και σκληροί, δίνοντας καθημερινά διαπιστευτήρια υποτέλειας.
Κοντά δυο χρόνια, σταμάτησαν όλα τα έργα σε όλη την Ελλάδα, και μας έλεγαν, μετά «το δεν πληρώνω», ότι διαπραγματεύονται αρχικά για να καταργήσουν τα διόδια και μετά για να τα μειώσουν. Τελικά, από την διαπραγμάτευση, το μόνο που προέκυψε ήταν οι αυξήσεις των διοδίων. Ήταν σαν την διαπραγμάτευση που έκανε ο κ. Τσίπρας και μετά μας φόρτωσε το καινούριο Μνημόνιο και «φέσι» 100 δις ευρώ.
Μιλάει ο κ. Δέδες για δήθεν οφέλη, αναπόδεικτα φυσικά, την στιγμή που δεν έχουν κάνει ούτε τις δημοπρατήσεις , ενώ είναι γνωστό, ότι όλες οι Συμβάσεις υποχρεωτικά περνούν από την έγκριση του Ελεγκτικού Συνεδρίου. Με περισσό θράσος ο κ. Δέδες διατείνεται ότι όσα έγιναν για την Πελοπόννησο και την Μεσσηνία τον τελευταίο ενάμιση χρόνο δεν έγιναν τα τελευταία 15 χρόνια.
Μα δεν ντρέπονται; Που απευθύνονται; Μήπως υπολογίζουν τις κορδέλες που έκοψαν στην είσοδο της Μεγαλόπολης και στο τμήμα Λεύκτρο-Σπάρτης, που φυσικά και δεν ήταν δικά τους έργα, αφού τα παρέδωσαν στην κυκλοφορία μετά και από καθυστέρηση ενάμιση χρόνου.
Μήπως ξεχνούν τα έργα του Σουφλιά, που ξεκίνησαν το 2007 και που τα απολαμβάνουμε εδώ και χρόνια, πριν έρθουν αυτοί στην εξουσία, όπως τον δρόμο Τρίπολης-Καλαμάτας, τις τρεις σήραγγες στο Αρτεμίσιο και πριν το Αρτεμίσιο, Το Λεύκτρο-Σπάρτη, που ήταν σχεδόν έτοιμο, τον Περιμετρικό της Καλαμάτας, που τον είχαν επίσης για 15 μήνες σταματήσει;
Δεν κατασκευάστηκε το Καζάρμα-Χώρα; Δεν τελειώνει το Γαργαλιάνοι-Ρωμανός; Αλήθεια, δεν γνωρίζει ο κ. Δέδες ότι τις απαλλοτριώσεις του Περιμετρικού της Καλαμάτας τις καθόρισαν τα δικαστήρια; Τόσο φθηνή και ψεύτικη πολιτική; Μας κατηγορεί, που φτιάξαμε τον Περιμετρικό της Καλαμάτας και αγνοεί την χρησιμότητά του για την πόλη της Καλαμάτας και ολόκληρη την Μάνη;
Για το τμήμα Πάτρα-Πύργος, δεν ήταν η δημοπράτηση να γίνει τον Μάρτιο του 2015 και την ακύρωσαν; Στη συνέχεια «έσπασαν» το σύνολο του δρόμου αυτού, σε οχτώ τμήματα, έκαναν μέχρι τώρα τις τέσσερις δημοπρατήσεις, τις κέρδισε και τις τέσσερις ο ίδιος εργολάβος, ενώ εκκρεμούν οι άλλες τέσσερις, που δεν ξέρουμε πότε θα γίνουν, τουλάχιστον με δυο χρόνια καθυστέρηση. Στα δυο χρόνια, που θα πάει πίσω η κατασκευή αυτού του δρόμου, για όσα ατυχήματα συμβούν, δεν θα είναι υπεύθυνοι αυτοί;
Για το Τσακώνα –Καλό Νερό γιατί θέλουν να παραπληροφορούν, αφού η κατασκευή και ένταξή του, έχει διασφαλιστεί με τον Νόμο 4129/2013, έχει υποβληθεί πολύ πριν από τις εκλογές του Ιανουαρίου του 2015, τεχνικό δελτίο του έργου στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή και περιλαμβάνεται στον κατάλογο μεγάλων έργων, που θα εντάσσονταν στο τομεακό πρόγραμμα του Υπουργείου, στα πλαίσια του νέου ΕΣΠΑ, όπως και το τμήμα Πάτρα-Πύργος;
Γιατί έχουν καθυστερήσει σχεδόν δυο χρόνια να προκηρύξουν τις υπολειπόμενες υποστηρικτικές μελέτες (γέφυρες, σήμανση, υδραυλικά) , μήπως για να περάσουν τα τρία χρόνια(!) που λένε ότι χρειάζονται για να εκπονηθούν αυτές οι μελέτες και έτσι να μην προφθάσει να ενταχθεί το έργο και να μην κατασκευασθεί; moriasnews
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου