Σπριντ χρειάζονται τα έργα της Ολυμπίας Οδού προκειμένου να είναι συνεπής στο ραντεβού που της έχει δώσει το Υπουργείο
Υποδομών και η Ε.Ε. Μόλις 5,5 μήνες απομένουν και αυτά που χρειάζονται να γίνουν είναι πολλά.
Σύμφωνα με πολύ καλά πληροφορημένες πηγές του ypodomes.com γίνεται αγώνας για να παραδοθει το τμήμα Κιάτο-Ξυλόκαστρο μέχρι το τέλος του χρόνου, όμως οι πιθανότητες για να συμβεί σε όλο το μήκος λιγοστεύουν. Αντίθετα φαίνεται ότι ολοκληρώνεται ο Ανισόπεδος Κόμβος του Κιάτου καθώς και τα πρώτα χιλιόμετρα μετά από αυτόν.
Το σημαντικότερο νέο αυτή την εποχή είναι η πλήρης διάνοιξη πριν από μόλις λίγες εβδομάδες της Σήραγγας Πλατάνου που δυσκόλεψε αρκετά την κατασκευάστρια εταιρεία. Τώρα με γρήγορους ρυθμούς περνάμε στην επένδυση της σήραγγας.
Επίσης στις Σήραγγες των Μαύρων Λιθαριών όπως και σε εκείνες της Παναγοπούλας έχουν ξεκινήσει εργασίες δοκιμών των ηλεκτρομηχανολογικών εγκαταστάσεων προκειμένου τον Μάρτιο να είναι έτοιμες. Να σημειώσουμε ότι η μεγάλη Σήραγγα Παναγοπούλας έχει μήκος 4χλμ και θα είναι η τρίτη μεγαλύτερη οδική σήραγγα στην Ελλάδα, μετά από εκείνη των Τεμπών στον Αιγαίου και του Δρίσκου στην Εγνατία.
Σχετικά με την αρχαιολογική ανασκαφή και άρα εμπλοκή στο Καμάρι σε τμήμα 500 μέτρων, αυτό συνεχίζεται ακόμα, όμως όπως σημειώνεται υπάρχει πολύ καλή συνεργασία με την αρχαιολογική υπηρεσία και ελπίζεται ότι σύντομα το σημείο αυτό θα ελευθερωθεί.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου