ΑΛΛΕΠΑΛΛΗΛΕΣ είναι οι δηλώσεις αυτοδιοικητικών και άλλων παραγόντων, για τον περιμετρικό δρόμο της Καλαμάτας, με τον απόηχο της επίσκεψης των τριών υπουργών το περασμένο Σάββατο για την παράδοση τμήματος του μεγάλου αυτού έργου, κάτι περισσότερο από …ηχηρό! Ο δήμαρχος Καλαμάτας, δήλωσε υπερήφανος που συνέβαλε να συνδεθεί ο κόμβος Καρέλια με την Αθηνών και «που επιμέναμε και πετύχαμε να γίνει ο κόμβος Λαιΐκων», όπως ανέφερε χαρακτηριστικά, ενώ υπενθύμισε τις διαφωνίες που είχαν εκφράσει πολλοί στο παρελθόν. «Ο περιμετρικός, μας γέμισε με αισιοδοξία και ελπίδα ότι κάτι γίνεται σ’ αυτόν τον τόπο. Ξεχάσαμε ακόμη και τις γκρίνιες κάποιων που τόσα χρόνια αρθρογραφούσαν και μιλούσαν ότι ο περιμετρικός πρέπει να είναι κλειστός, ότι δεν χρειάζεται και έπρεπε να επιλέγουν άλλοι δρόμοι. Εν πάση περιπτώσει, οι πολίτες μπορούν να κρίνουν, άλλωστε αυτά πλέον, δεν έχουν σημασία», δήλωσε ο κ. Νίκας ο οποίος ευχαρίστησε όλους όσοι έχουν συμβάλλει στην ολοκλήρωσή του.
ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΑΠΟ ΤΗ ΜΕΙΖΟΝΑ ΜΕΙΟΨΗΦΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΒΟΛΗ ΔΙΟΔΙΩΝ
Τον έντονο προβληματισμό της, για την εξέλιξη μιας σειράς από οδικά έργα εξέφρασε και η μείζονα μειοψηφία του Δημοτικού Συμβουλίου Καλαμάτας, με τον Δημήτρη Φαββατά να στέκεται ιδιαίτερα στην πιθανή επιβολή διοδίων κατά την έξοδο, στον κόμβο της Θουρίας. «Θεωρούμε αδιανόητο ο δημότης, ο οποίος θέλει να επισκεφθεί το νοσοκομείο, να πληρώνει διόδια. Ζητάμε από τους πολίτες, να αποσυμφορηθεί η κυκλοφορία και να χρησιμοποιεί τον Περιμετρικό και αντί να τους προτρέπουμε να πηγαίνουν από εκεί, τους βάζουμε διόδια», δήλωσε ο κ. Φαββατάς, ζητώντας από όλους να κινητοποιηθούν ενάντια σε αυτό το ενδεχόμενο, τονίζοντας πω κάτι αντίστοιχο δεν συμβαίνει ούτε στην Πάτρα, όπου ο Περιμετρικός εκεί είναι πολύ μεγαλύτερος.
ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΑΜΑΤΑ – ΡΙΖΟΜΥΛΟΣ
Αυτό ωστόσο, που βρίσκεται στο επίκεντρο όλων, είναι ο δρόμος Καλαμάτα – Ριζόμυλος, με τον προβληματισμό κάτι περισσότερο από έντονο. Στη σύσκεψη που έγινε στο δημαρχείο, αποφασίσθηκε να εκφράσουν άποψη οι τοπικές κοινωνίες για τη χάραξη του σημαντικού αυτού δρόμου και όταν ολοκληρωθεί η σχετική μελέτη, που γίνεται από το «Μορέα», να πραγματοποιηθεί διαβούλευση και συγκριτική αντιμετώπιση των δύο μελετών της παραλιακής χάραξης και της πρότασης «Μορέα». «Δεν αποκλείσθηκε η παραλιακή χάραξη.
Πρέπει να σημειωθεί ότι για την Καλαμάτα το θέμα είναι κρίσιμης σημασίας, επειδή αποτελεί προϋπόθεση για την ανάπτυξη της Δυτικής Παραλίας, μήκους 6 χιλιομέτρων, μέχρι τον Πάμισο. Επίσης, θα οδηγήσει στην απαλλαγή του Ασπροχώματος από τεράστιο κυκλοφοριακό φόρτο και σε άρση της διχοτόμησής του», ανέφερε ο κ. Νίκας.
Γεωργία Αναγνωστοπούλου
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου