Η προετοιμασία για την επόμενη γενιά σιδηροδρομικών έργων συνεχίζεται τόσο από τον ΟΣΕ όσο και από την ΕΡΓΟΣΕ.
Η μητρική και η συνδεόμενη εταιρεία έχουν κλειδώσει σειρά από έργα που πρόκειται να κατασκευαστούν μέσα από το ΕΣΠΑ 2014-2020.
Όμως η προσπάθεια της ανάπτυξης ενός σοβαρού σιδηροδρομικού δικτύου δεν σταματά εδώ καθώς η χώρα μας παραμένει ουραγός σε σχέση με άλλες Ευρωπαϊκές χώρες με ένα μικρό δίκτυο ενώ τα πράγματα δυσχαιρένει και το γεωγραφικό ανάγλυφο που επίσης κάνει την κατάσταση ακόμα πιο δύσκολη.
Τα καλά νέα από την Ευρώπη είναι ότι "αγκαλιάζουν" οτιδήποτε σιδηροδρομικό δεδομένου του κορεσμού στις περισσότερες χώρες (και στην Ελλάδα εσχάτως) των οδικών έργων.
Η χώρα μας εκμεταλλευόμενη τη γεωγραφική της θέση έχει ξεκινήσει τον σχεδιασμό των έργων που θα μας απασχολήσουν την επόμενη δεκαετία. Μεταξύ των μεγαλύτερων project και η αναβάθμιση Γραμμής Πάτρα-Πύργος-Κατάκολο-Καλαμάτα. Σαν έργο έχει ενταχθεί στο Πακέτο Γιουνκέρ. Σε περίπτωση που δεν καταφέρει να χρηματοδοτηθεί θα οδεύσει ως έργο νέας γενιάς. Το κόστος του εκτιμάται στα 600εκ.ευρώ αλλά υπάρχουν εναλλακτικές προτάσεις που κατεβάζουν το κόστος σημαντικά.
Πηγή: Νίκος Καραγιάννης
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου