Η ΕΝΑΡΞΗ του 2017 θα βρει τα ΕΛΤΑ με πρόγραμμα εμπορικής πολιτικής στον τομέα του ρεύματος που θα είναι ικανό να προσελκύσει ευθέως τον καταναλωτή, σε συνδυασμό με την εμπιστοσύνη της οποίας χαίρει η ταχυδρομική εταιρεία, με βάση τη μέχρι σήμερα πορεία της, στη συνείδηση των πολιτών.
Πρόκειται για ένα ανταγωνιστικό τιμολόγιο έναντι της ΔΕΗ αλλά ενιαίο, χωρίς ειδικές εκπτώσεις για τους πρώτους μήνες, με καθαρή εικόνα της χρέωσης για το σύνολο του έτους, και με οικονομική επιβράβευση των συνεπών πελατών.
Αυτά δηλώνουν αρμόδια στελέχη της εταιρείας, παρότι θέλουν να κρατήσουν χαμηλά τον πήχη όσον αφορά τα βήματα που θα κάνουν τα ΕΛΤΑ στην προμήθεια ρεύματος:
Μετά την τροφοδοσία των δικών τους – περίπου 640 -καταστημάτων, μονάδων διανομής και κέντρων διαλογής, θα επιδιώξουν να εντάξουν κατά προτεραιότητα στο πελατολόγιό τους τούς εργαζόμενους και συνταξιούχους της εταιρείας, στη συνέχεια θα δώσουν το βάρος στους πελάτες που έχουν ήδη σταθερές συναλλαγές με τα ΕΛΤΑ, ενώ παράλληλα θα απευθύνονται φυσικά στο σύνολο των καταναλωτών.
Ήδη τις ημέρες αυτές ολοκληρώνονται οι δοκιμές του πληροφοριακού συστήματος που θα υποστηρίξει τη διαχείριση του πελατολογίου, ενώ έχουν εκπαιδευτεί σε βάθος για τα θέματα της ηλεκτρικής αγοράς 200 στελέχη καταστημάτων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου