Pages

Σάββατο 24 Δεκεμβρίου 2016

ΕΠΑΡΚΕΙΑ ΑΓΑΘΩΝ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ ΑΛΛΑ ΟΙ ΤΣΕΠΕΣ...ΑΔΕΙΑΖΟΥΝ...

Παραμονή Χριστουγέννων  η σημερινή ημέρα για τη λειτουργία των επιχειρήσεων που στεγάζονται σε κεντρικές αγορές όπως στην Καλαμάτα αλλά και στις μεγάλες πόλεις της Μεσσηνίας καθώς υπάρχει επάρκεια αγαθών με κρέατα και οπωροκηπευτικά σε επιχειρήσεις λιανικής σε όλο το Νομό και ικανοποιητικές τιμές....
Παρά το γεγονός ότι υπάρχει μεγάλη επάρκεια σε όλα τα προϊόντα και εύρος τιμών έως και σε χαμηλότερα επίπεδα από την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι, οι τσέπες είναι άδειες καθώς οι καταναλωτές διενεργούν μόνο έρευνα πριν την αγορά προιόντων καθώς όλοι αναμένουν την τελευταία στιγμή.
«Έχουμε πολύ μεγάλη επάρκεια στα προϊόντα, τα οποία διαθέτουμε, δεν θα λείψει τίποτε από την αγορά, κανένα προϊόν», τόνισαν στην εφημερίδα μας έμποροι της Καλαμάτας, Κυπαρισσίας και της Πύλου ενώ σε μεγάλο ποσοστό υπάρχουν ντόπια προιόντα σε συνοικιακά κρεοπωλεία κυρίως. . «Τα προϊόντα μας έχουν ποιότητα και ασφάλεια και τιμές για όλους τους καταναλωτές. Τα πιο φθηνά, απλώς, δεν έχουν κάποια εξωτερικά χαρακτηριστικά, π.χ. μεγέθη, όμως είναι και αυτά ποιοτικά και παρέχουν ασφάλεια», προσθέτουν
«Στη δουλειά μας  παραμονή Χριστουγέννων, είναι η σημαντική μέρα για τους πελάτες μας, καθώς ανοίγουμε τα ξημερώματα και μόνο για λίγες ώρες», σημείωσε ο κρεοπώλης Ηλίας Ζουρτσάνος, τονίζοντας για την κίνηση της αγοράς ότι «το προηγούμενο διάστημα δεν ήταν πολύ θετικά τα μηνύματα, χθες ήταν καλύτερη ημέρα και σήμερα αρκετά καλή ημέρα».
«Ίδιο πελατολόγιο, μείωση τζίρου 50% από το 2010»
«Η κρίση που βιώνει η χώρα μας έχει επηρεάσει και τις δικές μας επιχειρήσεις. Τα προϊόντα μας καταλήγουν στον καταναλωτή και από τη στιγμή που ο καταναλωτής έχει πρόβλημα οικονομικό, του λείπουν τα χρήματα, λείπουν και σε εμάς», επεσήμανε έμπορος από την Πύλο, εκτιμώντας ότι από την αρχή της οικονομικής κρίσης ο κύκλος εργασιών των επιχειρήσεων  έχει μειωθεί σωρρευτικά περισσότερο από 50%. «Το πελατολόγιό μας είναι σχεδόν το ίδιο, απλά ψωνίζουν πολύ λιγότερα πράγματα. Έχει μειωθεί η κατανάλωση», υπογράμμισε, συμπληρώνοντας πως «όταν υπάρχει η κρίση το παρεμπόριο ανθεί».
Σε ό,τι αφορά τις τιμές, εξήγησε πως η διαμόρφωσή τους προκύπτει καθαρά από την προσφορά και τη ζήτηση, ενώ εκτός από την γαλοπούλα έδαφος κερδίζουν το κοτόπουλο. χοιρινό και υποπροιόντα κρέατος.
ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΠΟΖΙΚΑΣ-Γεωργία Αναγνωστοπούλου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου