Pages

Παρασκευή 14 Ιουλίου 2017

Ξέσπασμα..Λαμπρόπουλου για τα 2 οδικά έργα του Νομού

Βολές κατά της κυβέρνησης εξαπολύει με αφορμή την... στασιμότητα γύρω από τα έργα υποδομών σε επίπεδο νομού ο πρώην Υπουργός Γιάννης Λαμπρόπουλος. Σε αναλυτική του ανακοίνωση ο κ. Λαμπρόπουλος κάνει λόγο πως σε δυόμιση χρόνια δεν έχει προχωρήσει το παραμικρό "δεν δημοπρατήθηκε ούτε ένα μέτρο δρόμου", και καλεί όλους σε συτράτευση για την διεκδίκηση της υλοποίησης μιας σειράς έργων. 
Αναλυτικά η ανακοίνωση έχει ως εξής: "Συμπληρώθηκαν δυόμιση χρόνια, που στην Κυβέρνηση της χώρας βρίσκονται οι κ.κ. Τσίπρας και Καμμένος, κατά τα οποία δεν προχώρησε το παραμικρό σε ό,τι αφορά τις υποδομές στον Νομό μας. Δυόμιση χρόνια και δεν τελείωσε ούτε μια μελέτη, δεν δημοπρατήθηκε ούτε ένα μέτρο δρόμου σε όλη την Μεσσηνία. 
 Συγκεκριμένα: Για τον δρόμο από την Καλαμάτα - Ριζόμυλο μέχρι την Πύλο και την Μεθώνη, δεν παρουσιάζεται καμία σοβαρή και πειστική πρόταση για την εκτέλεσή του. Όπως είναι γνωστό, από το 2007, μετά από δική μου πρωτοβουλία, μαζί με τον πρώην Υπουργό ΠΕΧΩΔΕ κ. Γιώργο Σουφλιά ξεκινήσαμε τις διαδικασίες για την εκπόνηση των μελετών. Δυόμιση χρόνια τώρα, εάν υπήρχε πολιτική βούληση, θα είχαν περατωθεί οι υπολειπόμενες μελέτες, που ήταν θέμα λίγων μηνών, και θα μπορούσαν να είχαν δημοπρατηθεί τα τμήματα από την Καλαμάτα μέχρι τον Ριζόμυλο και από τον Ριζόμυλο μέχρι το Σουληνάρι, που έχουν πλήρη μελετητική ωριμότητα, καθώς και το τμήμα από Πύλο μέχρι την Μεθώνη. Εάν ήθελαν, τώρα θα είχαν τελειώσει και την μελέτη από το Σουληνάρι μέχρι την Πύλο. Όταν υπάρχει βούληση, υπάρχουν και λύσεις. Εάν και τώρα δεν γίνει κάτι, τότε ο σημαντικότερος Οδικός Άξονας του Νομού, θα μείνει για πολλά χρόνια, στην κατάσταση που βρίσκεται σήμερα.
 Για τον δρόμο από την Τσακώνα μέχρι το Καλό Νερό, που είναι επίσης πολύ σημαντικό έργο για την Μεσσηνία και όλη την Δυτική Ελλάδα, το 2014 υπήρχαν μελέτες Οδοποιίας και εγκεκριμένοι –επικαιροποιημένοι περιβαλλοντικοί όροι, ενώ υπολείποντο, οι υποστηρικτικές μελέτες (γέφυρες, σήμανση, υδραυλικά), που θα μπορούσαν να είχαν τελειώσει. 
Υπενθυμίζεται, επίσης, ότι η κατασκευή του Τμήματος Τσακώνα-Καλό Νερό, είχε διασφαλισθεί με τον Νόμο 4219/2013, «Κύρωση των Συμφωνιών Τροποποίησης των μεγάλων οδικών έργων και ρύθμιση συναφών θεμάτων» , ύστερα από σκληρό προσωπικό αγώνα, σε συνεργασία με τους βουλευτές του Νομού Ηλείας. Το Τσακώνα-Καλό Νερό θα είχε ξεκινήσει τώρα, καθώς είχε υποβληθεί Τεχνικό Δελτίο του έργου στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή και περιλαμβανόταν στον κατάλογο μεγάλων έργων, που θα εντάσσονταν στο Τομεακό Πρόγραμμα του Υπουργείου στα πλαίσια του νέου ΕΣΠΑ, όπως και το Τμήμα Πάτρα-Πύργος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου