Pages

Τετάρτη 6 Σεπτεμβρίου 2017

ΤΑ ΠΡΟΣΦΥΓΟΠΟΥΛΑ ΣΤΟ ΠΡΩΙΝΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΧΟΛΕΙΩΝ

Η Πανελλήνια Ένωση εκφράζει την αντίθεση της για τα ξεχωριστά απογευματινά τμήματα και σημειώνουν ότι η ευθύνη της εκπαίδευσης των προσφυγόπουλων δεν πρέπει να ανατίθεται σε ΜΚΟ «Η φοίτηση όλων των προσφυγόπουλων το σχολικό έτος 2017-2018 να πραγματοποιηθεί στο κανονικό πρωινό πρόγραμμα των σχολικών μονάδων, μαζί με όλα τα υπόλοιπα παιδιά» επισημαίνει σε ανακοίνωση της η Πανελλήνια Επιστημονική Ένωση Διευθυντών Σχολικών Μονάδων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.
Η Ένωση σημειώνει επίσης την πλήρη αντίθεση της για την επαναλαμβανόμενη λειτουργία των Δομών Υποδοχής και Εκπαίδευσης Προσφύγων σε ξεχωριστά απογευματινά τμήματα ενώ παράλληλα ζητούν οι σχολικές μονάδες που θα υποδεχθούν τα προσφυγόπουλα να υποστηριχθούν από ψυχολόγους και κοινωνικούς λειτουργούς. Παράλληλα τονίζουν με έμφαση ότι την ευθύνη της εκπαίδευσης των προσφυγόπουλων, σε όλα τα επίπεδα, θα πρέπει να έχουν το ΥΠουργείο Παιδείας, οι Διευθύνσεις Εκπαίδευσης και οι σχολικές μονάδες και όχι οι διάφορες Μ.Κ.Ο. ή φορείς εκτός εκπαίδευσης. Αναλυτικά η ανακοίνωση:
Το Διοικητικό Συμβούλιο της Πανελλήνιας Επιστημονικής Ένωσης Διευθυντών Σχολικών Μονάδων Π.Ε. με αφορμή την έκδοση της υπ. αριθμ. 139654/ΓΔ4/23-08-2017 (ΦΕΚ 2985Β/30- 08-2017) Κ.Υ.Α. με θέμα: «Οργάνωση, λειτουργία, συντονισμός και πρόγραμμα εκπαίδευσης των Δομών Υποδοχής για την Εκπαίδευση των Προσφύγων (Δ.Υ.Ε.Π.), κριτήρια και διαδικασία στελέχωσης των εν λόγω δομών», έχει να επισημάνει τα εξής: Εκφράζει την αντίθεσή του στην επιλογή του ΥΠ.Π.Ε.Θ. για λειτουργία των Δ.Υ.Ε.Π. και για δεύτερη σχολική χρονιά σε ξεχωριστά απογευματινά τμήματα (από 14:00-18:00), και την μη ένταξη των προσφυγόπουλων στο κανονικό πρωινό πρόγραμμα των σχολικών μονάδων, και προτείνει α. Η φοίτηση όλων των προσφυγόπουλων το σχολικό έτος 2017-2018 να πραγματοποιηθεί στο κανονικό πρωινό πρόγραμμα των σχολικών μονάδων, μαζί με όλα τα υπόλοιπα παιδιά, μέσω της λειτουργίας του δοκιμασμένου και επιτυχημένου θεσμού των Τάξεων Υποδοχής.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου