Η διαρκής αύξηση του ελληνικού τουρισμού δεν είναι τυχαία υπόθεση. Κάθε χρόνο
δημιουργείται νέο ρεκόρ επισκεψιμότητας, το οποίο συνοδεύεται και με κάπως καλύτερα έσοδα.
Παράλληλα, παρατηρείται και αύξηση των θέσεων εργασίας, έστω και εποχικές, ενώ μέσω του τουρισμού έχουν δραστηριότητα πολλά επαγγέλματα.
Τα τελευταία χρόνια λοιπόν, οι ιδιωτικοί φορείς αλλά και το Υπουργείο Τουρισμού, παρουσιάζουν καλύτερη οργάνωση, υπάρχει μεγαλύτερη επικοινωνία μεταξύ τους και επενδύονται χρήματα σε στοχευμένες ενέργειες, με καθορισμένους στόχους.
Το σημαντικό σε αυτό το εγχείρημα, είναι ότι χρησιμοποιείται πολύ το διαδίκτυο ως μέσο προβολής του ελληνικού τουρισμού.
Σε αυτό το πεδίο, έχει το δικό της ρόλο η Marketing Greece Α.Ε. Η μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα εταιρεία, ιδρύθηκε το 2013 από το Σύνδεσμο Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ), το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδος (ΞΕΕ) και την Ένωση Εταιρειών Διαφήμισης και Επικοινωνίας Ελλάδος (ΕΔΕΕ).
Η διευθύνουσα σύμβουλος της Marketing Greece, Ιωάννα Δρέττα, η οποία ανέλαβε προ μηνών τα ηνία της εταιρείας που είχε επικεφαλής τον Ιωσήφ Πάρσαλη, άνθρωπος της εμπιστοσύνης του πλέον επιτυχημένου προέδρου του ΣΕΤΕ, Ανδρέα Ανδρεάδη που ολοκλήρωσε τη θητεία του τον Μάιο, παρουσίασε τα πλέον χαρακτηριστικά έργα που έχει αναλάβει και τις κυριότερες καμπάνιες που έχει υλοποιήσει το τελευταίο διάστημα, ενώ αναφέρθηκε στον σχεδιασμό και στα νέα προϊόντα της εταιρείας για το εγγύς μέλλον.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου