ΤΟ μέλλον του τουρισμού στην Μεσσηνία αναμφίβολα διασφαλίζεται με την ποιοτική αναβάθμιση του αεροδρομίου Καλαμάτας, καθώς σε ότι αφορά την μεταφορά επιβατών..κυριολεκτικά και μεταφορικά απογειώνει τον Νομό μας, με αποκορύφωμα τις επενδύσεις που απαιτεί μέσω ΣΔΙΤ ώστε να αποτελέσει το κέντρο της Δυτικής Ελλάδας σε ότι αφορά την αεροπορική κίνηση.
Η σοβαρή αύξηση της τουριστικής κίνησης το Σεπτέμβριο, αλλά και τον Οκτώβριο που καταγράφηκε στο αεροδρόμιο της Καλαμάτας αποτελεί το επιστέγασμα των νέων πτήσεων που διαμορφώθηκαν τα τελευταία 2 χρόνια. Μάλιστα το Σεπτέμβριο το αεροδρόμιο δέχτηκε 28.839, ενώ τον ίδιο μήνα πέρσι είχε δεχτεί 18.132 επισκέπτες και τον Οκτώβριο δέχτηκε 13.505 επισκέπτες με το αντίστοιχο περσινό νούμερο να είναι 7.829. Το σύνολο για το πρώτο 10μηνο του 2017 είναι 143.893 διεθνείς αφίξεις αυξημένο κατά 13,5% σε σχέση με πέρσι.
ΧΩΡΙΣ ΕΡΓΑ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΚΑΙ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ Η ΜΕΣΣΗΝΙΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΕΞΩΣΤΡΕΦΕΙΑ
Η τόνωση στο εσωτερικό αλλά και σε διεθνείς προορισμού του αεροδρομίου δείχνει ότι οι φορείς της Μεσσηνίας, οφείλουν να πάρουν στα σοβαρά το μέλλον του τουριστικού προιόντος. Διασφαλίζοντας οικονομικές τιμές μέσω απευθείας πτήσεων, την ασφάλεια των μεταφορών και διάχυση των επισκεπτών στο Νομό κι όχι μόνο σε 2 τουριστικές πόλεις, αλλά κυρίως την πολιτική βούληση για υποδομές αποτελούν δομικά στοιχεία για την εξακτίνωση του μέλλοντος του αεροδρομίου.
Για παράδειγμα απουσιάζουν ακόμα νέες δυνατές ξενοδοχειακές μονάδες, οδικοί άξονες στην Τσακώνα, τον Ριζόμυλο κι αλλού, προσέλκυση επισκεπτών όλο το χρόνο με θεματικό τουρισμό που απλόχερα προσφέρει η Μεσσηνιακή φύση αλλά και η επιμόρφωση των τουριστικών κλάδων για να επιστρέψει ο επισκέπτης στο τόπο μας. Θετικό στοιχείο εξωστρέφεια προς το παρόν θεωρούνται τα 4 σχολεία τουρισμού που έχουν υλοποιηθεί στην Καλαμάτα.
Το αεροδρόμιο Καλαμάτας λειτουργεί από το 1959, ενώ πολύ κοντά βρίσκεται και η βάση της ελληνικής αεροπορίας. Στο χέρι μας είναι επομένως να αποτελέσει πύλη εισροής τουριστών, αυξάνοντας το ΑΕΠ του Νομού, διαχέοντας επισκέπτες σε όλες τις τουριστικές πόλεις του Νομού από την Μάνη, Καλαμάτα, Πύλο μέχρι Κυπαρισσία, αλλά κυρίως την συνεργασία φορέων της τοπικής αυτοδιοίκησης για κοινά έργα υποδομής μέσω Διακαλλικρατικών προγραμματικών συμβάσεων.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΠΟΖΙΚΑΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου