Ο ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ άλλαξε για δύο αιώνες τόσο την οικονομική και κοινωνική της Πελοποννήσου αποτελώντας χρήσιμο εργαλείο για ανάπτυξη, μεταφορές. διακομιδές εμπορικού περιεχομένου αλλά κυρίως συνέβαλε στην ασφάλεια των επιβατών, στα οικονομικά ταξίδια ακόμα μέχρι τον εναλλατικό τουρισμό.
Η πρόσφατη αναφορά του υπουργείου ότι πάει για ηλεκτροκίνηση τμήμα της βόρειας Πελοποννήσου από το Κιάτο μέχρι την Ροδοδάφνη φτάνοντας στην Πάτρα, μαζί με τον προαστικό σιδηρόδρομο αναγεννά ελπίδες ότι τα τρένα που φύγαν μπορεί να επιστρέψουν. Ιδίως μετά την τεράστια επιτυχία που σημειώνει η γραμμή Κατάκολο-Πύργος-Αρχαία Ολυμπίας και την θέληση Δήμων από τους 2 νομούς Ηλείας-Αχαίας για επιστροφή της σιδηροδρομικής σύνδεσης. Μέσα από νέο πακέτο Γιούνκερ ήδη ετοιμάζονται μελέτες για επαναφορά του τμήματος Πάτρα- Πύργος με το όμορφο μέσο μεταφοράς.
Αφορμή για όλα αυτά αποτελεί η Δ.Ε.Θ. που θα παρουσιαστεί το 'Ασημένιο Βέλος' το νέο τρένο που θα διανύει την απόσταση Αθήνα -Θεσσαλονίκη σε 3 και 20 λεπτά περίπου από το νέο έτος καθώς ήδη κάνει δοκιμαστικά δρομολόγια. Προερχόμενο από την Ιταλία μπορεί να φτάσει μέχρι τα 200 χλμ. την ώρα με υποδομές που ήδη ενισχύονται.
ΑΠΑΙΤΗΣΗ ΔΗΜΩΝ ΑΠΟ ΗΛΕΙΑ ΚΑΙ ΜΕΣΣΗΝΙΑ, ΘΑ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΝ ΚΟΙΝΟ ΑΓΩΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΤΡΕΝΟ;
Η Νοτιοδυτική Πελοπόννησος με το τέλος της γραμμής σε Κυπαρισσία και Καλαμάτα που ανόρθωσαν την τοπική οικονομία ακόμα περιμένει το σφύριγμα του ήχου των αμαξοστοιχιών. Σε μια εποχή που η βενζίνη θα φτάσει σίγουρα τα 2 ευρώ το λίτρο, το τρένο αποτελεί χρυσή οικονομική και κυρίως ασφαλή επιλογή. Ακόμα και με το πλεονέκτημα των τουριστικών διαδρομών που διαθέτει άφθονες η περιοχή. Επομένως οι Δήμοι του Κυπαρισσιακού και Μεσσηνιακού κόλπου που στο αναπτυξιακό συνέδριο της Τρίπολης το απαίτησαν από τα αρμόδια υπουργεία, ήρθε ο καιρός να ξεκινήσει η σταυροφορία για την επανεκκίνηση του σιδηρόδρομου. Από την ΦΩΝΗ 4/9 και το kyparissianews.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου