5 χρόνια πέρασαν για τον δρόμο Πύργος-Πάτρα που φιλοδοξεί να αποτελέσει σημείο αναφοράς στη Δυτική Ελλάδα, αλλά έχουν περάσει πάνω από 10 χρόνια για το Καλονερό-Τσακώνα, στο οποίο όλα τα χρονοδιαγράμματα έπεσαν έξω όπως κυρίως οι υποσχέσεις του κ. Δέδε και παλιότερα του κ. Χαρίτση καθώς ακόμα δεν έχει βρεθεί η φόρμουλα χρηματοδότησης του έργου.
Μάλιστα η έγκυρη ιστοσελίδα ypodomes.com επανέρχεται στο θέμα καθώς εκτιμά ότι "μελλοντικό έργο που πλέον περισσότερο ταιριάζει ως παρακλάδι του “Μορέα” παρά ως η νoτιοδυτική απόληξη της Ολυμπίας. Αλλωστε θα καταλήγει σε ανισόπεδο κόμβο ένωσης με τον αυτοκινητόδρομο προς Καλαμάτα και Σπάρτη. Η υλοποίησή του μακριά ακόμα, αλλά ήδη συζητείται ως επέκταση του δικτύου του “Μορέα”».
Την ίδια ώρα που η περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας πιέζει αλλά και οι υποσχέσεις που εισέπραξαν πέρσι στο Αναπτυξιακό συνέδριο της Τρίπολης κυρίως για τους Δήμους Οιχαλίας και Τριφυλίας, στην ουσία δεν έχουν μετουσιωθεί σε πράξη δεδομένου ότι υπάρχει πλέον η ομολογία ότι δεν προχώρησε παρά τις έτοιμες μελέτες η χρηματοδοτική φόρμουλα του έργου. Μόνη επομένως σωτηρία θα είναι η κατασκευή του από τον Μορέα με διόδια με την μέθοδο σύμβαση παραχώρησης. Εκτίμηση είναι πάντως ότι αν το έργο δεν προχωρήσει άμεσα κινδυνεύει να χαθεί πολύτιμος χρόνος και το 2019 για την υλοποίησή του καθώς μεσολαβούν εκλογικές αναμετρήσεις που θα είναι προεκλογικά πυροτεχνήματα και τίποτα περισσότερο. ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΠΟΖΙΚΑΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου